Läskien vihaajille tai niitä inhoaville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Tämä on nyt teille jotka inhoatte tai vihaatte ylipainosia ihmisiä. Mikä tekee teistä niin "ihanan" ihmisen että teillä on varaa arvostella ketään? Mua vaan ärsyttää tollanen että säälitään, hyvä ettei syletä ihmisen päälle joka on ylipainoinen. Pitäis vähän kattoa itteensä peilistä että onko varaa arvostella ketään tai sanoa kestään mitään sellasta joka loukkaa.
Ite olen ylipainoinen, se myönnettäköön. Mutta koko ajan pudotan painoani terkkarin vaatimuksesta vaikka mulla osa veriarvoista olikin ihan ok kunnossa mutta jalat ei enää jaksaneet kannatella sen paremmin kuin selkäkään eli oli pakkosauma tehä itelleen jotakin. Mutta joskus olen ajatellut lihavista ihmisistä että voisivat tehä jotain mutta se on jäänyt siihen asteelle, en mene möläyttämään kenellekään yhtikäs mitään. Mulla on sekä hoikkia että lihavia ystäviä eikä ne kilot ansaitse tulla haukutuksi tai säälin kohteeksi. Se on ihmisen omassa luonteessa vika jos ei tuu toimeen muiden kanssa, ei siihen vaikuta että oletko lihava vai laiha, ei vaan kemia osu yhteen jonkun kanssa niin ei osu. Eikä mun hoikat ystävät ole koskaan sanoneet mulle että rupee laihduttamaan koska varmaan tietävät että tiedän asian itsekin, ei heidän tarvitse siitä muistuttaa. Mutta kannustavat kyllä koko ajan kun tietävät että laihdutan. He ovat niitä todellisia ystäviä, eivät jätä pulaan missään elämän vaiheessa.
Haluan vaan tietää että onko teillä varaa sanoa kellekään yhtään mitään?

Peesi! Mä voin sen sanoa, että olen kyllä huolissani ollut isästäni joka oli yhdessä vaiheessa todella lihava. Toivoin todella että hän laihduttaisi, en siksi että hän oli "läski" vaan siksi että pelkäsin menettäväni hänet. Hällä siis sydänvika, diabetes, verenpainetauti ja kaikki oikeastaan ylipainoon liittyvät sairaudet. Hän onnistui laihduttamaan ja on jo paljon paremmin voiva mistä olen tosi onnellinen! Yhtä kaikki, ketään en soisi arvosteltavan ylipainon tms takia.

että jos lihavia morkkaa lahat niin kyllä lihavatkin osaa haukkua ja arvostella laihoja!!
kyllä se niin on että ihmisen on hyväksyttävä itsensä semmoisenakun on ja hyväksyä muutkin myös sellaisena kun he ovat. siitä se lähtee...

Mä just tota tarkotin että ketään ei pidä mennä arvostelemaan eikä morkkaamaan, oli sitten laiha tai lihava. Ite en ole koskaan haukkunut laihoja paitsi joskus tytölle naureskellut että se on kirppu kun on pieni ja hoikka (äitin käy kateeksi :laugh: ) mutten sitäkään ole pahalla sanonut, ainahan mä neitiä kiusaan leikilläni.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä just tota tarkotin että ketään ei pidä mennä arvostelemaan eikä morkkaamaan, oli sitten laiha tai lihava. Ite en ole koskaan haukkunut laihoja paitsi joskus tytölle naureskellut että se on kirppu kun on pieni ja hoikka (äitin käy kateeksi :laugh: ) mutten sitäkään ole pahalla sanonut, ainahan mä neitiä kiusaan leikilläni.

niinhän minäkin, ihan leikilläni vain! Lihapulliksi lihavia kutsun, en millään pahalla!

Ite en syö enää karkkia ja suklaata, olen jättänyt ne 4 kk sitten eikä tee mieli. Mä herkuttelen sitten välillä pullalla ja jätskillä mutta en joka päivä, mä jotenkin pystyn kontrolloimaan mun pullan ja jätskin syöntiä mutten pystynyt samaan suklaan ja karkkien kohdalla niin silloin on parempi olla ilman. Mä en ees enää jaksa ajatella kestään ihmisestä mitään kun itellä on hirveä into ja puhkuminen että saa tän painon tiputettua joskus maailmassa normaaliksi mutta se vie paljon aikaa vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
että jos lihavia morkkaa lahat niin kyllä lihavatkin osaa haukkua ja arvostella laihoja!!
kyllä se niin on että ihmisen on hyväksyttävä itsensä semmoisenakun on ja hyväksyä muutkin myös sellaisena kun he ovat. siitä se lähtee...

olen samaa mieltä. miksi lihavat voi sanoa laihoille, että miten olet noin laiha, etkö syö ollenkaan (tai muuta vastaavaa). en minäkään laihana sano lihaville että miks syöt noin paljon.
mulla laihuus ei tosin johdu syömisestä vaan geeneistä

Yhteistyössä