P
"pojan äiti"
Vieras
Käytiin tänään lääkärissä muissa asioissa 1,5 vuotiaan kanssa. Lääkäri kurkkasi aika nopeasti rimpuilevan lapsen vaippaan, ja sanoi että kivekset tuntuis olevan ylhäällä? Ei sanonut siitä muuta, kysyi vaan mitä meille on asiasta sanottu. Sanoin että aiemmin ne on aina todettu laskeutuneen, siis jo synnärilläkin. Ei siitä sit puhuttu sen enempää.
En edes aatellut asiaa sen kummemmin, nyt vasta illalla googlailin että jos vuoden ikään mennessä ei ole laskeutuneet, pitää leikata?! :O Öh, voiko laskeutuneet kivekset hypätä uudestaan "ylös"? Vai voiko lääkäri katsoa vaan väärin... Neuvolalääkäri on ensi kuussa kyllä, mutta huolestuin.
En edes aatellut asiaa sen kummemmin, nyt vasta illalla googlailin että jos vuoden ikään mennessä ei ole laskeutuneet, pitää leikata?! :O Öh, voiko laskeutuneet kivekset hypätä uudestaan "ylös"? Vai voiko lääkäri katsoa vaan väärin... Neuvolalääkäri on ensi kuussa kyllä, mutta huolestuin.