Hih, täällä edelleen Supparit loppuivat vasta yöllä klo 4, mutta kun eivät muuttuneet yhtään kivuliaammiksi (menkkajomotusta lukuunottamatta) niin en lähtenyt. 2-5min välein tuli Napakoita kovettumisia siis vaan. Olin esikoisen kanssa kahdestaan yön, kun mies yövuorossa, joten en halunnut ihan "turhaan" hälyyttää miestä ja lapsenvahtia. Nyt tosin aamusta tuntuu taas jatkuvat suppailut Saas nähdä....Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ihanaa. Tahtoo kans. Monesko tulossa? Millasia suppareita ja onko usein?Alkuperäinen kirjoittaja tanja:29.3 ja supistusten kourissa täällä kotona mietin, josko pitäisi sairaalaan lähteä...
Se on hyvä, että sä ehdit vastata näihin munkin puolesta ainaAlkuperäinen kirjoittaja äippä 84:13.5 :heart:
minulla myös 7.7.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:7.7, toivottavasti pääsen edes lähelle laskettua aikaa...
juups, juups=) Pitää vaan varmaan tästä lähtien aina lisätä että "meah kans" =)Alkuperäinen kirjoittaja meah:Se on hyvä, että sä ehdit vastata näihin munkin puolesta ainaAlkuperäinen kirjoittaja äippä 84:13.5 :heart:
Mun on pitäny laittaa yv:tä jo vaikka kuinka kauan, mutta ei muka sitten koskaan ehdi.
Yritän illalla ryhdistäytyä