Nii varmaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:16.3.2009
Mieti sitä B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii varmaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:16.3.2009
Taisit täs lähiaikoina sanoa et pitäskö hommautua raskaaksi mutten sitä ketjua sitten aukaissut! Josko sitten olet tai et ole sama se mulle!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mieti sitä B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii varmaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:16.3.2009
No ei todellakaan ole. Ryypänny tässä lähiaikoina, joten.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mieti sitä B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii varmaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:16.3.2009
Sähän onneksi tiedät mun asiatAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:[
No ei todellakaan ole. Ryypänny tässä lähiaikoina, joten.
Etköhän sinä sitä täällä mainosta. Jos todella oot raskaana, niin sääliksi käy.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sähän onneksi tiedät mun asiatAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:[
No ei todellakaan ole. Ryypänny tässä lähiaikoina, joten.
Mainosta mitä? Kiitos, otan tuon onnitteluina :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:[
Etköhän sinä sitä täällä mainosta. Jos todella oot raskaana, niin sääliksi käy.
Että ryyppäät suht usein.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mainosta mitä? Kiitos, otan tuon onnitteluina :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:[
Etköhän sinä sitä täällä mainosta. Jos todella oot raskaana, niin sääliksi käy.
No, nyt ei ainakaan voi B)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Että ryyppäät suht usein.
:hug: Kyllä kohta varmasti syntyyAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:3.11.08 |O
En usko :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo::hug: Kyllä kohta varmasti syntyyAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:3.11.08 |O