laskettuna päivänä

• Viestiketjun aloittaja nupsu
  • Ensimmäinen viesti
Eivät ole syntyneet laskettuina päivinä kumpikaan. Jännää on ollut se, että ihan ensimmäisissä ultrissa (esikko rv 7+2 ja kuopus rv 4+0) arvioidut lasketut ajat osuivat molemmilla vain päivän päähän syntymästä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 21:21 tenavien äiti kirjoitti:
Meidän kolmas lapsi syntyi laskettuna päivänä 9.7.2003.Onneksi syntyi ettei mennyt yli,koska kokoa oli jo 5250g ja 59cm. :heart: :heart:
Herran kiesus, no on siinä lapsella ollu kokoa, mulla oli 605g enemmän vauvaa mahassa, mut siellä oliki kaksi siis mun mahassa. Ja olin suuri saati sit ku yks ja noinkin suuri.
Meillä kaksoset oli ton pitusia vasta 3kk.
Minkä kokonen hän nyt on?

tenavien äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2005 klo 10:33 tuplis2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 21:21 tenavien äiti kirjoitti:
Meidän kolmas lapsi syntyi laskettuna päivänä 9.7.2003.Onneksi syntyi ettei mennyt yli,koska kokoa oli jo 5250g ja 59cm. :heart: :heart:
Herran kiesus, no on siinä lapsella ollu kokoa, mulla oli 605g enemmän vauvaa mahassa, mut siellä oliki kaksi siis mun mahassa. Ja olin suuri saati sit ku yks ja noinkin suuri.
Meillä kaksoset oli ton pitusia vasta 3kk.
Minkä kokonen hän nyt on?
Kyllä mun maha oli todella suuri ja valtava.Aina kun liikuin yleisillä paikoilla niin ihmiset töni toisiaan ja sano:Kato tota mahaa tai tultiin ihan suoraan kysymään et "Odotatko kaksosia?"jne.Joku jopa kysyi et :"Onko mun mies iso?"Se on jäänyt elävästi mieleen..
Poika on nyt 1v.ja10kk,pituutta on n.reilu 90cm ja painoa n14kg.

Omenankukka
Meillä on kaks poikaa.
Ensimmäinen poikamme syntyi juuri laskettuna päivänä. Hän on nyt 5½ vuotias. Toinen poikamme syntyi laskettua päivää seuraavana päivänä. Kuopus on 1 v 3 kk.

Joten taidammepa olla aika tarkaa porukkaa kun olemme ottaneet tuon lasketun ajan noin kirjaimellisesti!
;)

Yhteistyössä