nupsu
oma poikani syntyi 15.11.2004 juuri laskettuna päivänä.Olen lukenut että vain 5% lapsista syntyy laskettuna päivänä.Onko kellään muulla syntynyt samoin? :hug:
Herran kiesus, no on siinä lapsella ollu kokoa, mulla oli 605g enemmän vauvaa mahassa, mut siellä oliki kaksi siis mun mahassa. Ja olin suuri saati sit ku yks ja noinkin suuri.Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 21:21 tenavien äiti kirjoitti:Meidän kolmas lapsi syntyi laskettuna päivänä 9.7.2003.Onneksi syntyi ettei mennyt yli,koska kokoa oli jo 5250g ja 59cm. :heart: :heart:
Kyllä mun maha oli todella suuri ja valtava.Aina kun liikuin yleisillä paikoilla niin ihmiset töni toisiaan ja sano:Kato tota mahaa tai tultiin ihan suoraan kysymään et "Odotatko kaksosia?"jne.Joku jopa kysyi et :"Onko mun mies iso?"Se on jäänyt elävästi mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2005 klo 10:33 tuplis2 kirjoitti:\Herran kiesus, no on siinä lapsella ollu kokoa, mulla oli 605g enemmän vauvaa mahassa, mut siellä oliki kaksi siis mun mahassa. Ja olin suuri saati sit ku yks ja noinkin suuri.Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 21:21 tenavien äiti kirjoitti:Meidän kolmas lapsi syntyi laskettuna päivänä 9.7.2003.Onneksi syntyi ettei mennyt yli,koska kokoa oli jo 5250g ja 59cm. :heart: :heart:
Meillä kaksoset oli ton pitusia vasta 3kk.
Minkä kokonen hän nyt on?