Laskettuaika oli ja meni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mape
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mape

Vieras
Eilen oli siis la eikä mitään tapahtunut. 2kk sitten jäin jo sairaslomalle kun oli kohtu 1cm auki. Kyl alkaa olemaan puuduttavaa tämä odottaminen. Eikä oikeastaan mitään merkkejä alkavasta synnytyksestä. Ja kaiken maailman vaivat vielä painaa päälle. Nivuskipujen takia ei meinaa päästä edes ylös sängystä. Esikoinen syntyi viikolla 41+1, toivottavasti tämä ei tulisi niin myöhässä...

Mä muistan kuinka aina innokkaan tuijotin sitä laskettua aikaa kahdessa ekassa raskaudessa. 41+5 ja 41+ 3.. :snotty:
Tässä kolmannessa raskaudessa sanoin että iha varmana menee kans reippaasti yli, ja niin meniki.. 41+4.. :D
Asenne auttoi siihen turhautumiseen. :whistle:

Ja vika raskaus oli kans seiniä pitkin "kävelemistä"..

Kyl se sietä kohta tulee :) Nautiskele ja keksi itsellesi jotain kivaa siksi aikaa. Itellä ei voi mennä koskaan yli koska ahtaan lantion takia ainut synnytystyyli on sektio.

Kyllä se kohta syntyy... Tämän sanominen ei kyllä auta yhtään. :hug: Koita levätä ja ladata energiaa, vai onko esikoinen vielä pieni? Oh, niin hyvin muistan viime kesän odotuksen, odoooootuksen....

toi on just niin veemäistä, kun puolesta välistä raskautta suurinpiritein kielletään kaiken tekeminen kun "syntyy ihan just", ja sit kuitenkin menee yliajalle :kieh:
mulle sanottiin yhdessä raskaudessa viikolla 20 että "nyt ollaan onneksi jo voitonpuolella", ja mitään en saanu tehä jne, no vauva synty sitten 41+3.
nyt sitten oon taas vuodelevossa ja katotaan vaan niin ei tasan synny ku vasta pitkästi LA:n jälkeen :whistle:

Yhteistyössä