Utelias
Itsellä oli aikoinaan la 23.12, mutta vauvan ei ilmeisesti halunnut olla loppuvuoden lapsi vaan syntyi 2.1. Kelles muulle käynyt samoin?
Teillä ei sitten seksiä harrasteta kuin yhteen aikaan vuodesta?Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:Mulle ei oo käyny noin vaan ekasta la 24.12. ja syntyi 31.12 klo.23.15
Tokasta la 17.12 ja syntyi 24.12..
Juu ei.Alkuperäinen kirjoittaja kiimaiset kevätkollit:Teillä ei sitten seksiä harrasteta kuin yhteen aikaan vuodesta?Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:Mulle ei oo käyny noin vaan ekasta la 24.12. ja syntyi 31.12 klo.23.15
Toisilla on kevättä rinnoissa, joillakin siittiöitä "palleissa"Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:Juu ei.Alkuperäinen kirjoittaja kiimaiset kevätkollit:Teillä ei sitten seksiä harrasteta kuin yhteen aikaan vuodesta?Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:Mulle ei oo käyny noin vaan ekasta la 24.12. ja syntyi 31.12 klo.23.15
Tokaa kylläkin yritettiin 8kk.
Luin jostain sellasta tutkimusta, että eri miehillä esiintyy eri vuoden-aikoina tavallista enemmän siittiöitä. Mun miehellä ne vissiin lisii sitten alkukeväästä.
Tää nyt ei liittyny taas aiheeseen..
Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.
No kun mammat luulee, että se heti alkuvuodesta syntynyt on muita parempi ja etevämpiAlkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.
Meilläkin molempia yritetty monta kuukautta. Toinen sai alkunsa vappuna ja toinen juhannuksena, ja ihan selvinpäin. Aika hupaisaa minusta.Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:Juu ei.Alkuperäinen kirjoittaja kiimaiset kevätkollit:Teillä ei sitten seksiä harrasteta kuin yhteen aikaan vuodesta?Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:Mulle ei oo käyny noin vaan ekasta la 24.12. ja syntyi 31.12 klo.23.15
Tokaa kylläkin yritettiin 8kk.
Luin jostain sellasta tutkimusta, että eri miehillä esiintyy eri vuoden-aikoina tavallista enemmän siittiöitä. Mun miehellä ne vissiin lisii sitten alkukeväästä.
Tää nyt ei liittyny taas aiheeseen..
Oho, aika sama kuin meillä Tässä viimeisessä raskaudessa mulla oli l.a 6.1 ja tyttö synty 29.12Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:Ite olen just toistepäin, mun laskettu aika oli tyyliin 6.1. ja synnyin 28.12
No ei välttämättä. Meidänkin lapsella on kehitysviivästymä. Mutta koska on syntynyt alkuvuodesta, kykenee menemään ekalle normaalisti. Jos olisi syntynyt joulukuussa, olsi pitänyt siirtää koulun aloitusta.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:No kun mammat luulee, että se heti alkuvuodesta syntynyt on muita parempi ja etevämpiAlkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.
KOULUNKÄYNTIÄ AJATELLEN OLISI PAREMPI SYNTYÄ ALKUVUODESTA. OLISI ENEMMÄN AIKAA KASVAA.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:No kun mammat luulee, että se heti alkuvuodesta syntynyt on muita parempi ja etevämpiAlkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.
Mikä siinä on kauheaa, jos lapsen koulunaloitus siirtyy vuodella? En ymmärrä. Meillä yksi lapsista aloittaa pienryhmässä ja kuopus saattaa (kunhan se aika koittaa, on aika tehdä päätöskin asiasta) aloittaa vuotta myöhemmin kun on niin loppuvuodesta syntynyt. So what?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei välttämättä. Meidänkin lapsella on kehitysviivästymä. Mutta koska on syntynyt alkuvuodesta, kykenee menemään ekalle normaalisti. Jos olisi syntynyt joulukuussa, olsi pitänyt siirtää koulun aloitusta.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:No kun mammat luulee, että se heti alkuvuodesta syntynyt on muita parempi ja etevämpiAlkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.
No sitten voi aloittaa koulun sauraavana vuonna, eikö? Vai onko se jotenkin noloa, jos lapsi aloittaa koulunsa vuoden "myöhässä" :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ..:KOULUNKÄYNTIÄ AJATELLEN OLISI PAREMPI SYNTYÄ ALKUVUODESTA. OLISI ENEMMÄN AIKAA KASVAA.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:No kun mammat luulee, että se heti alkuvuodesta syntynyt on muita parempi ja etevämpiAlkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.
Tää on niin klisee Kummasti mun mieskin joka on sentään syntyny välipäivinä on ollut aina luokan parhaita. Ja on niitä alkuvuodesta syntyneitä jotka ei ole tosiaan penalin terävimpiä kyniä, tai edes yhtään aikuisempia kuin toiset. Kyllä se on enemmän lapsesta itsestään ja luonteesta kiinni kuin syntymäpäivästä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:KOULUNKÄYNTIÄ AJATELLEN OLISI PAREMPI SYNTYÄ ALKUVUODESTA. OLISI ENEMMÄN AIKAA KASVAA.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:No kun mammat luulee, että se heti alkuvuodesta syntynyt on muita parempi ja etevämpiAlkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.
No sanoinko, että siinä on jotain kauheaa? Lapsesta itsestään vain on mukavaa kun pääsee ekalle samojen kavereiden kanssa, joiden kanssa on käynyt pk:ssa ja eskarissa.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:Mikä siinä on kauheaa, jos lapsen koulunaloitus siirtyy vuodella? En ymmärrä. Meillä yksi lapsista aloittaa pienryhmässä ja kuopus saattaa (kunhan se aika koittaa, on aika tehdä päätöskin asiasta) aloittaa vuotta myöhemmin kun on niin loppuvuodesta syntynyt. So what?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei välttämättä. Meidänkin lapsella on kehitysviivästymä. Mutta koska on syntynyt alkuvuodesta, kykenee menemään ekalle normaalisti. Jos olisi syntynyt joulukuussa, olsi pitänyt siirtää koulun aloitusta.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:No kun mammat luulee, että se heti alkuvuodesta syntynyt on muita parempi ja etevämpiAlkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Tää on niin klisee Kummasti mun mieskin joka on sentään syntyny välipäivinä on ollut aina luokan parhaita. Ja on niitä alkuvuodesta syntyneitä jotka ei ole tosiaan penalin terävimpiä kyniä, tai edes yhtään aikuisempia kuin toiset. Kyllä se on enemmän lapsesta itsestään ja luonteesta kiinni kuin syntymäpäivästä.KOULUNKÄYNTIÄ AJATELLEN OLISI PAREMPI SYNTYÄ ALKUVUODESTA. OLISI ENEMMÄN AIKAA KASVAA.
Kyllä niitä kavereita saa sieltä koulustakin sitten ja jos hyviä kamuja ovat, ne säilyvät vaikka joku aloittaisikin koulunsa eri aikaan. Ainakin meidän muksulla on hyvinkin eri-ikäisiä kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sanoinko, että siinä on jotain kauheaa? Lapsesta itsestään vain on mukavaa kun pääsee ekalle samojen kavereiden kanssa, joiden kanssa on käynyt pk:ssa ja eskarissa.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:Mikä siinä on kauheaa, jos lapsen koulunaloitus siirtyy vuodella? En ymmärrä. Meillä yksi lapsista aloittaa pienryhmässä ja kuopus saattaa (kunhan se aika koittaa, on aika tehdä päätöskin asiasta) aloittaa vuotta myöhemmin kun on niin loppuvuodesta syntynyt. So what?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei välttämättä. Meidänkin lapsella on kehitysviivästymä. Mutta koska on syntynyt alkuvuodesta, kykenee menemään ekalle normaalisti. Jos olisi syntynyt joulukuussa, olsi pitänyt siirtää koulun aloitusta.Alkuperäinen kirjoittaja meillä toisinpäin:No kun mammat luulee, että se heti alkuvuodesta syntynyt on muita parempi ja etevämpiAlkuperäinen kirjoittaja Jouluinen:Miksi "parempi"? Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kokemusta just toistepäin. Tuli loppuvuoden lapsi kun piti tulla alkuvuoden lapsi. Että parempi olis olla alkuvuoden lapsi, mun mielipide.