Laskettu aika ohitettu...

Onko muita kohtalontovereita...
meillä oli laskettu aika 12.6 mutta kaveri ei vieläkään anna merkkejä tulostaan.
Esikoinen jouduttiin käynnistämään ja nyt sain jo ensi viikon tiistaille käynnistysajan jollei ennen sitä ymmärrä itse tulla.

Onko hyviä niksejä mikä voisi edesauttaa synnytyksen käyntiin lähtemistä...

Suklaa,siideri,shoppailu...Lisää sss:iä :D
Mä kyllä kannatan tosiaan rentoutumista.Yritä unohtaa koko raskaus.Leffamaratooni nyyhkyjä,herkkuja ja ihan vaan oleilua,nauti olostasi.
Kun äidillä hyvä olo,eikä stressi synnytyksen alkamisesta,se tosiaan voi alkaa hetkenä minä hyvänsä :hug:

Ensimmäinen tulossa ja LA 9.6., tänään neuvola, josko sitä sais aikaa äitipolille...
Ja joo, tuskinpa noi saunat, seksit ja siivoamiset on tehokkaampia ku ihan vaan oottelu. Kaikkea on siis kokeiltu ja pikkukaveri on vaan päättäny pysyä tuolla. Ja yhtään ei siis vielä turhauta :D eipä vissiin...millonkahan sitä saa ruveta ihan tosissaan vaatimaan sitä käynnistämistä?

Tuskin käynnistystä voi missään vaiheessa "vaatia"jos äiti ja vauva kuitenkin voi hyvin.Toisaalla käynnistellään 10 päivää la:n jälkeen,toisaalla sen 2 viikkoa la:n jälkeen.

Niin kauan kun kaikki on hyvin ja on aikaa tuohon10-14 päivää "yli",annetaan raskauden olla rauhassa =)

Meillä ei ole nuo SSS jutut ainakaan auttaneet asiaa.
Enkä niin jännitä itse H-hetkeäkään, mutta kaippa tuolla masussa on sitten parempi olla.

Täällä ei onneksi anneta mennä hirveästi yli lasketun ajan kun kuitenkin siinäkin alkaa olla omat riskit ettei istukka toimikkaan enää kunnolla.

No kaippa sitä pitää ootella tuonne 22.6 päivään niin sitten käynnistellään.
Että juhannuksena viimeistään pieni kullanmuru on kaikussa.

Täällä oli kans la jo 9.6 eikä vieläkään oo tullu pihalle.. mie meen vasta yliaikaiskontrolliin pe, mut varmaan vielä passittavat kotiin sieltä viikonlopuksi... luulis, että alkuviikosta tääki käynnistetään.. mie en suostu muuhun..

Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Tuskin käynnistystä voi missään vaiheessa "vaatia"jos äiti ja vauva kuitenkin voi hyvin.Toisaalla käynnistellään 10 päivää la:n jälkeen,toisaalla sen 2 viikkoa la:n jälkeen.
Kyllä mä vaadin käynnistyksen kun kuopus syntyi. Sainkin sen ja poika synty rv40+4. Tosin mulla oli perusteena esikoisen yliaikaisuus ja isokokoisuus (syntyrv42+3 ja 54cm/4640g).

Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Kyllä mä vaadin käynnistyksen kun kuopus syntyi. Sainkin sen ja poika synty rv40+4. Tosin mulla oli perusteena esikoisen yliaikaisuus ja isokokoisuus (syntyrv42+3 ja 54cm/4640g).
Juu,tämähän on selvä syy vaatia käynnistys,mutta pelkkä lasketun ajan ohittaminen ei siihen riitä.Itsekin olen kolmasti vaatinut käynnistyksen johon ollut omat syynsä!

Yhteistyössä