T torakka Jäsen 30.07.2009 39 0 6 12.01.2010 #1 Kuulin neuvolassa että synnytys tulossa pahimpaan rysään (=huhti-toukokuun vaihde)... Olen menossa Taysiin. Onko muita samaan aikaan synnyttäviä?
Kuulin neuvolassa että synnytys tulossa pahimpaan rysään (=huhti-toukokuun vaihde)... Olen menossa Taysiin. Onko muita samaan aikaan synnyttäviä?
mun muru Aktiivinen jäsen 05.05.2008 10 344 2 36 12.01.2010 #2 Täällä on =) http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610660