Läskeille kyytiä - lihakset näkyviin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkyytiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nytkyytiä

Vieras
Mä oon suoraan sanottuna kyllästyny olemaan tällänen. En ihannoi anorektikkoja, vaan lihaksikasta kroppaa! Haluan saada nää läskit pois ja vattalihakset ja muut lihakset näkyviin, mitkä mulla näky ku olin nuorempi. Mulla on voimaa ja lihakset kyllä, mutta rasvakerros ja vatsan turpoaminen pilaa kaiken...

Vatsan turpoaminen johtuu varmaa maito-allergiasta.. Tykkään syödä suklaata. :D
Mutta jos en syö maitotaloustuotteita, vatsani turpoaa silti(?!!?!?!)

Nyt mä pyydänki vähän ohjeistusta. Oon 166 cm pitkä ja painan n. 60,5 kiloa. Lihaksia löytyy kyllä. Ei läskiä paljoa ole, mutta kun vatsa turpoo, näyttää että mulla ois aivan valtava maha. Peppu ois kiva saada piukeaksi, jaloista, käsistä ja selästäkin lihakset näkyviin vatsalihaksien lisäksi.

Miten mä saan rasvaprosenttia pienemmäksi ja millasta treeniä sekä ruokavalioo suosittelette?

Ois jees kuulla myös teidän toisten tavotteita ja mielipiteitä. :)

Ei noi sun luvut kovin pahat ole, ei ollenkaan. Salilla voisit alkaa käymään, syödä proteiinipitoista ruokaa, jätä leivät ja leivonnaiset pois. In body-testi onn aika hyvä ja edullinen tapa saada tietoa omasta kropasta ja sitten vaan treenaamaan ja puolen vuoden päästä uus testi ja vertailu edelliseen mitä on tapahtunut.

Olen sinua sentin lyhyempi ja kilon kevyempi, mutta lihaksia on niin vähän että itkettäis jos ei naurattais. Vinkkejä kaipaan myös, onko sitä lihasmassaa mahdollista hankkia kotitreenillä vai onko punttisali ainoa? Entäs Pilates? Painoa aion pudottaa muutaman kilon, se hoitunee ruokailun syyniin laittamisella.

Hiilareita vähemmälle, protskuja lisää, kalorit alas. Naisella esim. vatsalihakset alkavat erottua, kun rasvaprosentti on alle kahdenkymmenen, ja sulla se on varmasti selvästi korkeampi.

"Kokeile ihan ekana gluteenitonta ruokavaliota. Siitä voi jo olla apua tuohon turvotukseen. Jos ei, ni sitten vähennä muita hiilareita." Gluteiinitonta ruokavaliota EI saa lähteä itsekseen kokeilemaan. Vaan aina ensin verikoe testit että voiko olla keliakiaa!
Samalla kannattaa testata laktoosi-intoleranssi ja allergiat etc.

Yhteistyössä