N
nytkyytiä
Vieras
Mä oon suoraan sanottuna kyllästyny olemaan tällänen. En ihannoi anorektikkoja, vaan lihaksikasta kroppaa! Haluan saada nää läskit pois ja vattalihakset ja muut lihakset näkyviin, mitkä mulla näky ku olin nuorempi. Mulla on voimaa ja lihakset kyllä, mutta rasvakerros ja vatsan turpoaminen pilaa kaiken...
Vatsan turpoaminen johtuu varmaa maito-allergiasta.. Tykkään syödä suklaata.
Mutta jos en syö maitotaloustuotteita, vatsani turpoaa silti(?!!?!?!)
Nyt mä pyydänki vähän ohjeistusta. Oon 166 cm pitkä ja painan n. 60,5 kiloa. Lihaksia löytyy kyllä. Ei läskiä paljoa ole, mutta kun vatsa turpoo, näyttää että mulla ois aivan valtava maha. Peppu ois kiva saada piukeaksi, jaloista, käsistä ja selästäkin lihakset näkyviin vatsalihaksien lisäksi.
Miten mä saan rasvaprosenttia pienemmäksi ja millasta treeniä sekä ruokavalioo suosittelette?
Ois jees kuulla myös teidän toisten tavotteita ja mielipiteitä.
Vatsan turpoaminen johtuu varmaa maito-allergiasta.. Tykkään syödä suklaata.
Mutta jos en syö maitotaloustuotteita, vatsani turpoaa silti(?!!?!?!)
Nyt mä pyydänki vähän ohjeistusta. Oon 166 cm pitkä ja painan n. 60,5 kiloa. Lihaksia löytyy kyllä. Ei läskiä paljoa ole, mutta kun vatsa turpoo, näyttää että mulla ois aivan valtava maha. Peppu ois kiva saada piukeaksi, jaloista, käsistä ja selästäkin lihakset näkyviin vatsalihaksien lisäksi.
Miten mä saan rasvaprosenttia pienemmäksi ja millasta treeniä sekä ruokavalioo suosittelette?
Ois jees kuulla myös teidän toisten tavotteita ja mielipiteitä.