Lasik-leikkaus meni pieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nenne

Vieras
Meni pieleen sillä tavalla, että näkö ei tullut toisessa silmässä hyväksi missään vaiheessa. Sen silmän alkuperäinen näkö oli -3,50 eli ei kauhean huono, mutta edelleenkään en näe sillä silmällä esim. telkkarin tekstitystä.

VTuttaa aikas lailla tämä homma, kolme tonnia kuitenkin meni. Kontrolli on 1,5viikon päästä, silloin tsekataan pääsenkö uusintaleikkaukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja nenne:
Meni pieleen sillä tavalla, että näkö ei tullut toisessa silmässä hyväksi missään vaiheessa. Sen silmän alkuperäinen näkö oli -3,50 eli ei kauhean huono, mutta edelleenkään en näe sillä silmällä esim. telkkarin tekstitystä.

VTuttaa aikas lailla tämä homma, kolme tonnia kuitenkin meni. Kontrolli on 1,5viikon päästä, silloin tsekataan pääsenkö uusintaleikkaukseen.

pitäis päästä ja ilmatteeks. kyllä niillä pitäis olla semmonen takuu. ainakin miehellä oli...

No kyllä sä varmasti pääset uusintaleikkaukseen.. Ja voihan se näkö vielä muuttua? Mulla oli leikkaus 1,5 kk sitte ja näin kauan aikaa sumeasti sen jälkeen molemmilla silmillä...

Alkuperäinen kirjoittaja tanya:
No kyllä sä varmasti pääset uusintaleikkaukseen.. Ja voihan se näkö vielä muuttua? Mulla oli leikkaus 1,5 kk sitte ja näin kauan aikaa sumeasti sen jälkeen molemmilla silmillä...

Niin, en tiedä miten tämä homma oikein menee. Toinen silmä on ok, mutta siinä olikin parempi näkö jo valmiiksi. Tuntuu vaan, että näkö huononee toisesta silmästä koko ajan, aluksi sain sillai tarkennettua kun kovasti yritin, nyt en saa tarkennettua sillä silmällä ollenkaan.

niinpä.. leikkaus on aina leikkaus, joissa voi mennä monikin asia pieleen. Kaiketi sullekin muistettiin muistuttaa tästä? Ja kaikista muista asioista, jotka voi mennä vikaan, tai mitä vikoja/vaivoja voi leikkauksesta tulla? Vai vätätkö, että ne siellä sanoi olevan ihan pikkujuttu leikellä silmiä?

Mut eihän näkö ihmisille niin tärkeä ole, joten näitä turhanpäiväisiä leikkauksia tehdään joka päivä ja paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja huoh..:
niinpä.. leikkaus on aina leikkaus, joissa voi mennä monikin asia pieleen. Kaiketi sullekin muistettiin muistuttaa tästä? Ja kaikista muista asioista, jotka voi mennä vikaan, tai mitä vikoja/vaivoja voi leikkauksesta tulla? Vai vätätkö, että ne siellä sanoi olevan ihan pikkujuttu leikellä silmiä?

Mut eihän näkö ihmisille niin tärkeä ole, joten näitä turhanpäiväisiä leikkauksia tehdään joka päivä ja paljon..

Hei, minulla oli kyllä lääketieteellinen syy leikata siinä mielessä, että en voi käyttää lainkaan piilolinssejä ja työssäni on välillä vaikea pitää laseja.

Mutta ei siinäkään ole mitään vikaa, että käy puhtaasti ulkonäöllisistä syistä leikkauksessa.

Riskit kyllä kerrottiin, mutta mielestäni aika "ohimennen". Lisäksi ei kerrottu, että näinkin pieni hajataittoisuus voi vaatia uusintaleikkauksen.

mä olin aika pettynyt kun sain vähän infoa leikkauksen jälkeen... Olin kauan aikaa peloissaan et menikö se leikkaus pieleen..Nyt nään kiitettävästi mutta en vieläkään kovin tarkasti kauas (esim. autolla ajatessa haittaa..)

Yhteistyössä