"lasi"taulu tippui yöllä pojan päälle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pekunalle

Jäsen
16.05.2007
409
0
16
herättiin yöllä kun räsähti ja poika heräs säikähdykseen, menin katsoon niin tuollainen autot elokuvan taulu joka oli korkealla seinällä sängyn yläpuolella oli alalista pettänyt ja lasi tippunut pojan päälle ja tuhannen palasina! |O onneksi menin heti katsomaan, sänky oli täynnä lasinsiruja! onneksi poika ei loukannut tai ettei lasi tippunut suoraan pojan päälle vaan sängyn reunaan. olis voinu olla hengenlähtö likellä!

luulin niitä kehyksiä metallisiks mutta olivatkin tosi ohkasta muovia joka juotettu kulmista ja sitten aikas raskas lasilevy päällä! meinasin nyt ottaa myymälään yhteyden josta taulu ostettiin! pois markkinoilta tuollaiset! tuohan on hengenvaarallinen! niin ja taulun takana vain ohkainen kartonki, eli ei sekään tue lasia mitenkään! |O |O

voikohan jonnekki valittaa tolasista tapauksista? ehkä kuluttajaneuvontaan.

ihmettelempä kans sitä että miten noita saa myydä, siinähän ois voinu käydä vaikka kuinka huonosti. onneks selvisitte säikähdyksellä.

Mä olen sitä mieltä että kaikki tommoset on hengenvaarallisia. Oikeesti. En koskaan tule ripustamaan lasten sängyn päälle yhtään taulua missä on lasiset kehykset / jotain raskasta taulua, mikä voi pudotessaan vahingoittaa lasta.

Oman sängyn päällä on tommoset 30x40cm(about) kuvat pojista, ja mä varmaan kestäisin jos ne putoisivat päähäni, mutta lasten sänkyjen päälle ei tauluja tule.

ei tule enää kyllä mieleenkään että laitan sängyn yläpuolelle mitään!!! |O tätäkään en ole tietoisesti laittanut sängyn päälle vaan vasta vaihettiin huoneen järjestystä ja sänky tuli tuohon kohalle taulut oli ennestään siinä seinällä!

soitin liikkeeseen josta taulu ostettu! kerroin mitä tapahtui, olivat kauhuissaan! sanoivat ettei tuollaista saa tapahtua vaikka olisi missä! kerroin miten taulu tehty ja ymm.. lupasi taulusta rahat takaisin ja jonkin hyvityksen... :| onneksi ei käynyt mitenkään sitä ei olis voinu mikään korvata!

Alkuperäinen kirjoittaja Bella de la Rosa:
ei tule enää kyllä mieleenkään että laitan sängyn yläpuolelle mitään!!! |O tätäkään en ole tietoisesti laittanut sängyn päälle vaan vasta vaihettiin huoneen järjestystä ja sänky tuli tuohon kohalle taulut oli ennestään siinä seinällä!

Mä olen oppinut elämässä mm sen että tauluilla ja muilla seinille ripustetuilla tavaroilla on taipumusta tipahdella, syystä tai toisesta. Siksi olen hyvin tarkka ettei sänkyjen yläpuolella roiku mitään raskasta. Eli kun vaihdan huonekalujen järjestystä niin samalla siirtyvät taulut paikasta toiseen.
Meillä meinaan on mm 2 vuotta vanhassa asunnossa yöllä ITSESTÄÄN rojahtanut eteisen naulakko sinältä alas :o

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

Mä olen oppinut elämässä mm sen että tauluilla ja muilla seinille ripustetuilla tavaroilla on taipumusta tipahdella, syystä tai toisesta. Siksi olen hyvin tarkka ettei sänkyjen yläpuolella roiku mitään raskasta. Eli kun vaihdan huonekalujen järjestystä niin samalla siirtyvät taulut paikasta toiseen.
Meillä meinaan on mm 2 vuotta vanhassa asunnossa yöllä ITSESTÄÄN rojahtanut eteisen naulakko sinältä alas :o

No onneks et just silloin oo ollu juhlimassa ja kotiin tultua sammunu eteisen naulakon alle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No onneks et just silloin oo ollu juhlimassa ja kotiin tultua sammunu eteisen naulakon alle

:D
Mutta ei se haittaa jos onkin sammunu pyöräilykypärä päässä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuka niin väittää ettei JUURI näin olisikin käynyt?
Ei kai täällä muut palstaile kun jämerän iskun päähänsä saaneet
:whistle:

Meiltä on tippunut iso metallikehyksinen peili seinältä alas keskellä yötä. Ei ollut kenenkään sängyn yläpolella mutta koko perhe ja varmasti myös naapurit siihen meteliin heräsi. Kiinnikkeet jäi nätisti seinään kiinni, itse peilin takalevy oli prakannut.

Yhteistyössä