lasagne, mitä alimmaiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";27452693]Juurikin näin! Alimmaiseksi ei juustokastiketta / valkokastiketta vaan se tulee päällimäiseksi ennen juustoraastetta.[/QUOTE]

Miksei?

Minä oen kasannut näin: Valkokastike/levy/valkokstike/jauhelihatomaattikastike/juustoraaste/levy/valkokastike/jauh.tom. kast./juustoraaste/levy/valkokast./juustoraaste. Hyvää on tullut. Ja jostain italialaisesta keittokirjasta on resepiti, ei omasta päästä.

[QUOTE="niin";27452693]Juurikin näin! Alimmaiseksi ei juustokastiketta / valkokastiketta vaan se tulee päällimäiseksi ennen juustoraastetta.[/QUOTE]

Lasagnelevylaatikko väittää toisin. Mutta kunhan siellä on alla edes jompaa kumpaa soosia, niin hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27452718:
Miksei?

Minä oen kasannut näin: Valkokastike/levy/valkokstike/jauhelihatomaattikastike/juustoraaste/levy/valkokastike/jauh.tom. kast./juustoraaste/levy/valkokast./juustoraaste. Hyvää on tullut. Ja jostain italialaisesta keittokirjasta on resepiti, ei omasta päästä.

Laitat siis JOKA väliin juustoraastetta?? Voi kamala, mulla kukkis sen jälkeen viikkoja naama :D

Itse laitan tomaattikastike-valkokastike-levy/tomaattikastike-valkokastike-levy.... ja vain viimeisimmän levyn päälle sitten juustoraaste. Sitä juustoa kun on myös siinä valkokastikkeessa.

[QUOTE="vieras";27453224]Laitat siis JOKA väliin juustoraastetta?? Voi kamala, mulla kukkis sen jälkeen viikkoja naama :D

Itse laitan tomaattikastike-valkokastike-levy/tomaattikastike-valkokastike-levy.... ja vain viimeisimmän levyn päälle sitten juustoraaste. Sitä juustoa kun on myös siinä valkokastikkeessa.[/QUOTE]

Jup, sellanen iso pussi menee raastetta. En nyt muista grammamäärää :D Meillä ei onneksi kuki mikään... edes kasvit.

Tee kuten haluat, itse laitoin juuri lasagnen uuniin ja pohjimmaiseksi lasagnelevyjä. ;)

* ei hitto mä rupesin just miettimään laitoinko sittenkin kastiketta alimmaiseksi? (äiti on vähän väsy) Vai sittenkin niitä levyjä...? *

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä