Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja typerää;30777706:Miksi se piti tänne nyt raahata vaikka ensin kiellettiin tulemasta.
Kyllä, sananvapaus on hieno asia, mutta pitikö se nyt Suomeen houkutella vartavasten että saatais tänne joku pommi-isku meillekin.
Haloo.
Siis ensin sen tulo estettiin, ja sitten se yhtäkkiä olikin täällä jossain toisessa tilaisuudessa. Multa meni yli hilseen.
Uskontoja saa kritisoida, mutta on se niinkin että kun ollaan tekemisissä ääri-islamin kanssa, niin voisi kaksi kertaa miettiä. Ei se nyt kuitenkaan hyödytä keitään osapuolia, että aletaan toisten jumalia pilkkaamaan, ja sen seurauksena sitten kuolee sivullisia ihmisiä kun ne lakvat riehua pommiensa kanssa.
Typerää. Luulisi sen ikäisellä olevan jo jonkinlaista itsesuojeluvaistoakin, muita ei ainakaan osaa ajatella.
Alkuperäinen kirjoittaja typerää;30777729:Uutisista sai vaikutelman ettei tule ollenkaan, ja hups, seuraavana päivänä olikin jo jossain tilaisuudessa. Missä se nyt sitten loppujenlopuksi oli?
Kai on jo häipynyt?
Sinä voisit lopettaa persuihin kohdistuvan vihanlietsonnan, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja typerää;30777776:Minusta pelkkää typeryyttä.
Ei se maailma siitä paremmaksi muutu, eikä yksikään äärimuslimi muutu ateistiksi tai kristityksi, sillä että joku piirtää pilkkaavan kuvan niiden jumalasta, tai että joku halla-hullu levittää pelkoa ja vihaa.
Tyhmää ja lapsellista. Luulisi että se olisi jo nähty ja koettu, ja huonoksi havaittu.
Mielipuolia ja hulluja tulee aina olemaan, ja vihanlietsonnalla tilanne vain eskaloituu ja väkivalta lisääntyy puolin ja toisin, kuten Norjassakin taannoin nähtiin kun tuollanen islamista seonnut hysteerikko räjäytti pommin Oslossa ja päälle ampui vielä koko saarellisen nuoria.
Kannatti herätä. Haloo.
Sinä voisit lopettaa persuihin kohdistuvan vihanlietsonnan, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja typerää;30777776:Minusta pelkkää typeryyttä.
Ei se maailma siitä paremmaksi muutu, eikä yksikään äärimuslimi muutu ateistiksi tai kristityksi, sillä että joku piirtää pilkkaavan kuvan niiden jumalasta, tai että joku halla-hullu levittää pelkoa ja vihaa.
Tyhmää ja lapsellista. Luulisi että se olisi jo nähty ja koettu, ja huonoksi havaittu.
Mielipuolia ja hulluja tulee aina olemaan, ja vihanlietsonnalla tilanne vain eskaloituu ja väkivalta lisääntyy puolin ja toisin, kuten Norjassakin taannoin nähtiin kun tuollanen islamista seonnut hysteerikko räjäytti pommin Oslossa ja päälle ampui vielä koko saarellisen nuoria.
Kannatti herätä. Haloo.
Halla-Aho ei levitä pelkoa ja vihaa. Ainoastaan muslimiuskonnosta sikiäviä radikaaleja pitää alkaa yhä useamman länsimaalaisen pelkäämään, kohta koko yhteiskuntamme on polvillaan, kun jo nyt näin moni haluaa nöyristellä näille hurupäille.
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää;30778152:Ajankohtaisessa kakkosessa syytettiin muslimien harjoittamasta väkivallasta Vilksiä ja persuja, mutta itse muslimit olivat syyttömiä poikia tekoihinsa. Näin alas verorahoitteinen Yle on vajonnut...
Alkuperäinen kirjoittaja hassu vitsi ja läjä ruumiita;30778182:En ymmärrä miksi joku pitäisi nostaa sankariksi siksi, että on pilkannut jonkun toisen uskontoa. Toki kannatan sananvapautta ja oikeutta nauraa mille tahansa, ja jihad on melko lailla liioiteltu ja uhrimäärältään surullinen reaktio pilakuvaan, mutta ei se pilkkaaminen tai pilailu kestään suurmiestä tee. Hauskaa tässä hommassa on mielestäni vain se, että juuri perussuomalaiset käyttävät vilksiä ja oikeuttaan pilkata islamia sananvapauden lähettiläänä, kun itse ovat suutahtaneet useamman kerran perussuomalaisiin kohdistetusta pilkanteosta, oikeuteen vetämiseen asti.
Alkuperäinen kirjoittaja islam arvostelun yläpuolella;30778209:Pilkataanhan sitä kristittyjä, erityisesti Päivi Räsästä, ja heidän uskontoansa, joten miksi muslimeista ja islamista ei sais heittää herjaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hassu vitsi ja läjä ruumiita;30778222:Jos luet uudelleen ajatuksella niin huomaat, että minun mielestäni mikään ei ole niin pyhää ettei siitä saisi vitsiä vääntää. ei muslimit, ei kristityt, timo soini tai vaikka minä itse. mutta se että uskaltaa pilkata muslimeja, kristittyä jumalaa tai vaikka kekkosta ei tee kenestäkään sankaria, ja perussuomalaisten ihailu vilksin "uskallusta" kohtaan ja sananvapauden toitottaminen on tekopyhää niin kauan kuin eivät siedä julkista pilkkaa heistä itsestään.
Halla-Aho ei levitä pelkoa ja vihaa. Ainoastaan muslimiuskonnosta sikiäviä radikaaleja pitää alkaa yhä useamman länsimaalaisen pelkäämään, kohta koko yhteiskuntamme on polvillaan, kun jo nyt näin moni haluaa nöyristellä näille hurupäille.
Alkuperäinen kirjoittaja hassu vitsi ja läjä ruumiita;30778222:Jos luet uudelleen ajatuksella niin huomaat, että minun mielestäni mikään ei ole niin pyhää ettei siitä saisi vitsiä vääntää. ei muslimit, ei kristityt, timo soini tai vaikka minä itse. mutta se että uskaltaa pilkata muslimeja, kristittyä jumalaa tai vaikka kekkosta ei tee kenestäkään sankaria, ja perussuomalaisten ihailu vilksin "uskallusta" kohtaan ja sananvapauden toitottaminen on tekopyhää niin kauan kuin eivät siedä julkista pilkkaa heistä itsestään.
Alkuperäinen kirjoittaja islam arvostelun yläpuolella;30778224:En mä vaan ole huomannut etteivät persut sietäisi julkista pilkkaa heistä itsestään.
Alkuperäinen kirjoittaja hassu vitsi ja läjä ruumiita;30778233:Timo Soini kohutusta pilakuvasta Ylelle: Huonoa makua | Uusi Suomi
timo soini ja perussuomalaiset suuttuivat timo soinia esittävästä pilakuvasta ja valittivat asiasta mm. julkisen sanan neuvostoon. miten tämä eroaa islam-pilakuvista?