Larivaara suuttui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Ite en seuraa kovinkaan aktiivisesti tanssii Tähtien Kanssa-ohjelmaa, mutta eilen tuli pieni sauma katsoa telkkaa rauhassa ja tulipa sitten tuo kanava tölvästyä päälle.
Oishan tuo larivaara & co ansainneet jatkopaikan Kaikkosta ennen, mutta kerta putosivat niin pitikö olla noin suuttunut tyyliin :"En anna tätä koskaan anteeksi".
Itse en voi sietää ihmisiä jotka hymyilee naaman täydeltä ollessaan suuttuneita ja veetuuntuneita. Hymyillään vaan naama virneessä ja saatetaan sanoa jotain ilkeää.
Huh, karvat nousi pystyyn tuosta ihmisestä!

No tottakai se nyt harmittaa! Sekin on tylsää että naama väkinäisessä hymyssä vakuutellaan että nyt oli meidän vuoro pudota- tyytyväisiä ollaan :D kiva että tiputtiin...

Mun mielestä oli piristävän erilaista ilmoittaa että on todella pettynyt :)

Mustakin on reilua ilmottaa suoraan, että harmittaa, mutta silti oli jotenkin noloa ja ihmeellistä sen käytös. Kelle ei anna anteeksi?Ja sit se tanssi lopuksi...heitteli koruja ja makas lattialla yms...

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Mustakin on reilua ilmottaa suoraan, että harmittaa, mutta silti oli jotenkin noloa ja ihmeellistä sen käytös. Kelle ei anna anteeksi?Ja sit se tanssi lopuksi...heitteli koruja ja makas lattialla yms...

Näkisköhän sitä vielä jostain?

Alkuperäinen kirjoittaja onhan se diiva...:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

Näkisköhän sitä vielä jostain?

TOivottavasti mä en ainakaan :D

Kai se harmitti kun kaksi selkeästi huonompaa paria pääsi jatkoon.. Eli ymmärrän että yllättyi siitä että tippui, mutta oli se outoa (diivamaista) käyttäytymistä.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
No kai se oli enemmän hurttia hjuumoria silti... vaikka harmittikin?

Ei tainnut huumoria olla, kun ei haastatteluun enää suostunut vaan lähti suoraan tanssivaatteissaan pois studiolta :o. Todella outo, otti kai leikkimielisen kisan, himpun verran LIIAN tosissaan... Odottiko muuten tosiaan saavansa kansansuosion? Ei minusta ole mikään suurten massojen idoli, kun on etäisen ja kylmän oloinen...

Mä en nähnyt tapausta mutten ihmettele. Mulla meni Larivaarasta maku joskus aikoinaan kun hän kovin sanoin arvosteli Marika Krookia siitä ettei laulajan pidä ruveta näyttelemään kun ei osaa hommaa tms. Mutta itse on näyttelijä ja niin loistava laulaja ettei voi olla laulamatta? Diivan oloinen, kyllä. :whistle: :whistle:

Mä luulen että suomalaisiin just vetoaa se niitten puujalkojen viihdearvo (komiikka) ja nää "ammattilaiset" on vähän tylsiä niitten rinnalla.
Musta toi Larvaara on hajuton ja mauton ja näköjään lisäksi tosikko.

eikä menny lehdistötilaisuuteen,tosi noloa sille tanssiopettajalle! yrittää siinä sitten lehdistölle vastailla että "en minä tiiä missä merja on" ja kuikuilla verhonraosta että tuleeko diiva paikalle vai ei :/

Larivaara on paitsi ruma ja ärsyttävä myös ylimielinen ja tympee.
Ja olen erittäin katkera siitä että sillä on niin ihana mies.En tajua mitä se tuossa kolkossa kotkassa näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikä menny lehdistötilaisuuteen,tosi noloa sille tanssiopettajalle! yrittää siinä sitten lehdistölle vastailla että "en minä tiiä missä merja on" ja kuikuilla verhonraosta että tuleeko diiva paikalle vai ei :/

Tuo on kyllä jo naurettavaa käytöstä.

aina vouhkataan, että tunteet pitää ilmaista ja nyt kun joku sen tekee, niin saa suurin piirtein täystyrmäyksen. Larivaara oli pettynyt ja sillä siisti, ilmeisesti niin pettynyt, että halusi samantien pois koko paikasta. Ei sille mitään voi. Jos on kaikkensa antanut, tosissaan yrittänyt, niin voin kuvitella, että juuri tuossa tilanteessa harmittaisi.

Mä oon lukenut viime vuonna Larivaaran ja miehensä maratonharjoittelusta ja mun mielestä ihan hyvä tyyppi, ei mikään diivan oloinen. Ei myöskään ole ruma ja kroppakin varmasti paremmassa kunnossa kuin useimmilla täällä.