Lapsuuden väärinkäsitykset

• Viestiketjun aloittaja Samu
  • Ensimmäinen viesti
Samu
Mitä käsitit väärin lapsena?
Pelkäsitkö Sijaltaisen nousua?
Luulitko että siemenestä kasvaa mahassa kokonainen puu?
Kertokaa!
(Myös omien lasten harhaluulot,
jos siltä tuntuu)

Kippuravarvas
Jos nielee purkan niin alkaa piereen purkkapalloja :LOL:
Ja mä joskus kuvittelin et kun nielen purkan ja paukkaan oikein ison pallon peräpäästä ja pompin sillä sit meneen :D

että jos hengittää pakokaasua, niin kuolee. Olin kai nähnyt jossain leffassa itsemurhayrityksen autossa, ja ymmärtänyt väärin. Pidätin ala-asteellakin vielä hengitystä aina kun vähänkin isompi auto ajoi ohi. :ashamed:

no mm
Tätien käsivarret oli ranskanleipiä, kun ne oli puuskassa.
Kuravesi maistuu kaakaolta.
Radioossa laulettiin koirakkain, koirakkain (oikeasti oi rakkain, oi rakkain), laulelin sitten aina koirakkain koirakkain.

Kun äiti vatkasi kermaa ja ne terät osui kulhon reunaan, siitä tulee semmoinen pärisevä ääni, niin pienenä luulin että se ääni tulee siitä kun se kerma vaahtoutuu :saint:
Ja tosiaan luulin että mahaan kasvaa puu jos siemeniä nielasee. Ihan pakkomielteisesti aina nypin kaikki sieenet hedelmistä pois :D
En nyt muista muuta

vieras
Luulin että tupakkaa myydään sekä pitkiä että lyhyitä, siis tumppeja.

Jos irvistelee, naama jää niin.

Olin varma että tunsin kaikki kotikaupunkini ihmiset.

Luulin että mustalaiset on jotain kääpiökokoisia ihmisiä jotka ajelee pienillä autoilla:D

No mä luulin pienenä että seksi on sitä että mies kerran dippaa kalun sisälle, ottaa ulos ja that´s it. Nauroin kun joku sanoin että siinähän nylkytetään vaikka kuinka kauan.
Jos syö lunta tulee maha kipeeks.
Jos laittaa silmät kieroon, niin ne jää sellaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
Ollaankohan samoilta kulmin? :D
Tää oli kyllä aika yleinen harhaluulo, ihan laajalti tunnettu tosiasia:D
Joo tuota se oli täälläkin! Kauhee kiusaaminen alkoi heti jos erehtyi sanomaan vaikka pesin TUKKANI. Ja se oli sit niin noloa kun huomas erheensä :ashamed:

xXx
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
Ollaankohan samoilta kulmin? :D
Tää oli kyllä aika yleinen harhaluulo, ihan laajalti tunnettu tosiasia:D
Joo tuota se oli täälläkin! Kauhee kiusaaminen alkoi heti jos erehtyi sanomaan vaikka pesin TUKKANI. Ja se oli sit niin noloa kun huomas erheensä :ashamed:
Näin oli meilläkin päin!

naurut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulin että tupakkaa myydään sekä pitkiä että lyhyitä, siis tumppeja.

Jos irvistelee, naama jää niin.

Olin varma että tunsin kaikki kotikaupunkini ihmiset.

Luulin että mustalaiset on jotain kääpiökokoisia ihmisiä jotka ajelee pienillä autoilla:D

tuo vika oli hyvä!!

Samu
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ai niin ja sit luulin myös että famun tekemä kotijuusto oli koiranmaidosta tehty. eikä niillä edes ollu koiraa. :eek: :D
Mä taas luulin että maitoa ei ees tuu muista eläimistä kun lehmästä ja ihmisestä. Tämä luulo kyllä korjautui aika pian.

MySelene
tää ei varmaan oo ihan sama asia mutta ku oltiin tarhassa niin me laulettiin aina semmosta biisii ku "tryggare kan ingen vara" ja mun pikkuserkku että se oli "trygga räkan". elikkä turvallinen katkarapu. :LOL: :LOL: *pissaa housuun*

juuh
silmät voi jäädä kieroon ja vatsaan voi kasvaa puu. :D

Sarjassamme väärinkuultuja laulunsanoja: Lörpötyslaulussa kun laulettiin. ratki riidaksi muuttuu, luulin, että se on RAKKIriita, niin kuin koiratappelu

Yhteistyössä