Lapsuuden seksitraumat: KELLÄ EI OLE??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup

Vieras
Mietin tässä että onkohan kaikilla jotain lapsuusaikaan ja seksiin liittyviä traumoja kun niillä ihmisillä joille oon aisasta jutellut ihan ivenä, on kaikilla ollut jotain. Kellä EI oo??

Mulla on.

Mulla ei ole! Hyvä ja vapautunut suhde seksiin nyt aikuisiällä! Miehellä taas on tiukan uskonnollisen kasvatuksen ansiosta vähän vanhanaikainen asenne!

Alkuperäinen kirjoittaja Maija M:
Mul ei oo, mutta nauratti kun kirjoitit aisasta juttelemisesta. :D

HEH no vähän pisti itteekin naurattaan kun oli tollanen typo tullu..

Mul on itellä sellanen kokemus että lastenvahti on minuu käyttäny itsetyydytykseen useempaan otteeseen, kaverilla serkku on pakottanu sen seksileikkeihin ala-asteikäsenä ja toinen kaveri on todistanu ala-asteikäsenä samanikäisten suorittaman raiskauksen. Ja kaikki ollaan ihan eri paikkakunnilta eikä sukua toisillemme tms. joten vähän kauhistuttaa miten vinksallaan tää maailma on...

Tosi on et maailma on kyl vinksallaan, varmaan noita sattuu paljon enemmän kuin luullaan.. eipä oo koskaan tullu kavereiden kanssa puheeksi, toisaalta tuollaiset asiat voi todella olla niin traumaattisia että ei niitä noin vaan kavereiden kanssa iloisissa illanvietoissa ota puheeksi.

Meinasin sanoa, että ei ole mutta tarkemmin mietittyäni niin vastaan joo. Siis kyllä - olen kokenut yläasteella ahdistelua erään jo melkein eläkeikäisen taholta ja kaikenlisäksi kukaan ei edes uskonut, kun kerroin asiasta. Mutta toisaalta taas ei minulla ole mitään traumaa. Mutta tapahtunut on kyllä siis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meinasin sanoa, että ei ole mutta tarkemmin mietittyäni niin vastaan joo. Siis kyllä - olen kokenut yläasteella ahdistelua erään jo melkein eläkeikäisen taholta ja kaikenlisäksi kukaan ei edes uskonut, kun kerroin asiasta. Mutta toisaalta taas ei minulla ole mitään traumaa. Mutta tapahtunut on kyllä siis.

Ei kysytty teinien seksijutuista...

Ei minulla ole. Tai no on ihan pikkuisen. Kerroin alle kouluikäisenä naapurin tytölle jotain itsekeksittyä pökkimistarinaa ja hän ehdotti pökkimistä. Minä lähdin nauraen pois ja olen siitä pitäen katunut sitä. Olisi pitänyt ottaa piirakkaa kun kerran tarjottiin...

Yhteistyössä