V
vierailija
Vieras
Kalakeitto kammo jäi, hoidon ruotoisesta kalakeitosta, joka oli pakko syödä loppuun. Toinen kauhuruoka oli veriletut tai -pannukakku, pakko oli ala-asteella maistaa vaikka ei pystynyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei mua pakotettu. Mä olin (olen?) aika tarkka mm. siitä, ettei kastike saa koskettaa muita ruoka-aineksia. Olen yrittänyt päästä nirsoudestani eroon, mutta toisaalta, sehän johtuu mun neurologisesta poikkeavuudesta.
Muoks. Enpäs olekaan kovin nirso teihin muihin verrattuna. Kaurapuuroa syön liki päivittäin. Piimä ja veri sekä sisäelimet ovat mun ällökkilistalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:Klimppinen kaurapuuro, mitä mummo pakotti lapsena syömään.. :$ Enään en syö muuta puuroa kuin riisipuuro.
Alkuperäinen kirjoittaja ******:Koulusta traumoja jauhomuusista ja yleisesti siitä, että tuputettiin syömään, ei saanut jättää ja syömisestä tehtiin niin iso numero. Tänä päivänäkään en voi sietää sitä, että joku tuputtaa yhtään mitään eikä ymmärrä ei-sanaa kerralla.
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Alkuperäinen kirjoittaja ******:Koulusta traumoja jauhomuusista ja yleisesti siitä, että tuputettiin syömään, ei saanut jättää ja syömisestä tehtiin niin iso numero. Tänä päivänäkään en voi sietää sitä, että joku tuputtaa yhtään mitään eikä ymmärrä ei-sanaa kerralla.
Juu, tämä mullakin on jäänyt päällimmäisenä mieleen, että ruokailu oli inhottava ja pelottava tilanne mulle, ei suinkaan kiva ja miellyttävä, niinkuin sen kuuluisi olla. Vaikka olisi ollut hyvääkin ruokaa, niin olin hidas syömään(olen edelleen) ja aina tuli kiire. Mulla on niitä inhokkeja aika monta, suuri osa täällä jo mainittuja.