lapsuuden haaveammatti ja nykyinen ammatti

• Viestiketjun aloittaja aida
  • Ensimmäinen viesti
aida
Mikä tai mitkä oli teidän lapsuuden haaveammatteja? ja mikä on nykyinen ammatti tai mihin opiskelette?

Mä halusin lapsena poliisiksi (tai ratsup.)... nyt olen sitten sairaankuljettaja (sairaanhoitaja).

Jea
Musta piti tulla pappi, poliisi tai kesarinna. Olin seurakunnan leivissä vapaaehtoistytössä kuusi vuotta, luin itteni kameramieheksi, työskentelin neljä vuotta vasrtijana ja siirryin lukkosepäksi kun polvet sanoi poks. Nyt olen kotona 8 kk pojan kanssa, eli kai tämä on lähinnä sitä keisarinnaa. :D

Mä varmaan saan bannia rasistisen kommentin takia... Mutta olin 3v, ja mun täti kysy, et mikäs se Sisusta tulee isona, ja minä vastasin kirkkain silmin, et neekeri... Ja pph olen, tosin äitiyslomalla tällä hetkellä.

hih
lapsena halusin laulavaksi lentäjäksi joka toimii myös lääkärinä ja leipurina. Videolla näytän myös kysyttäessä vastaavan että musta tulee kotiäiti :) Ja tällä hetkellä siis olen kätilö ja viettelen aikaa kotiäitinä.

Musta piti tulla siivooja. Sitten halusin opettajaksi. Sen jälkeen "eväsneidoksi" (= lentoemäntä )...
Sitten halusin hevosenhoitajaksi, kunnes aikuisempana tajusin, ettei sillä mitenkään voi elää.
Nyt mä olen hevosenhoitaja :LOL:

Yhteistyössä