Lapsivettä vai jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiootti

Vieras
En oo huomannut mitään erikoista muuten, mutta äsken kun kävin vessassa niin huomasin heti harmaista alushousuista että niissä oli melkein se koko "paksumpi" kohta (mikä se on, se kohta pikkareissa jossa on paksummin kangasta??) kostean näköinen ja kun kokeilin niin tosiaan märältä tuntuikin. Selkeesti kosteelta mutta ei mitenkään valuvan märältä kuitenkaan. Ei vaikuttanut siis valkovuodolta vaan joltain muulta nesteeltä. Kun pyyhin, niin paperiin jäi sellainen piiiitkä venyvä ohut lima, mutta en tiedä voiko se jotenkin johtua siitä että aamupäivällä oltiin yhdynnässä, vaikka pesin kyllä alapääni kunnolla sen jälkeen.

No en nyt tiiä miten ottaisin selvää oliko tuo kosteus jotain lapsivettä, vai olinko vain hikoillut (täällä on ollut kamalan kuuma) vai mitä se on? Synnärille en kehtiasi heti lähteä käymään kun tuntuu että eivät oikein tykkää jos siellä käy "turhaan". Joten oisko jotain hyvää kotikeinoa selvittää mitä tuo on? Siteen avulla vois muuten saada selvyyttä asiaan mutta ei mulla ole siteitä kotona.

Tuoksu. Lapsivesi tuoksuu hieman makealle, ja siteen sijaan voit varmasti viikata vaikka talouspaperista siteen muotoisen taitoksen housuihin.
Kokeile, että käyt puoleksi tunniksi maate, ja sitten nouset pystyyn. Jos silloin lorahtaa, tee sama testi uudelleen ja jos vieläkin lorahtaa, on se todennäköisesti lapsivettä.

lapsivesi haisee sellaselle imelälle. Ja jos se sitä on ni se lorahtelee vaan housuun ja sitä ei voi pidättää. Laita vaikka side ni huomaat eron pissaan.
Ja lorahtelee nimenomaan kun liikut,nostelet.

ja niin kauanko se pysyy kirkkaana ni ei tarvi huolestua. Mut jos vähäänkään on ruskehtavaa,vihertävää ni sit kiireesti sairaalaan.

Minulla lorahteli kaks viikkoa lapsivettä ennenku asialle tehtiin mitään. Mut jos sitä alkaa enempi tulemaan ni kannattaa ainakin soittaa tk.hon tai synnärille että mitä sanovat ku viikkojakin on noin vähän.

[QUOTE="tiitu";26285210]voi olla limatulppa.Lapsivettä tulee sillein lorahtamalla,sen kyllä tuntee heti..[/QUOTE]

joo se kyllä kastelee housut heti. Ja tosiaan se ei jää minnekkään tussuransuojaan vaa tulee heti läpi. Ja sitä ei voi pidättää

sanotaan että lorahtaa.

Mulla ei tasan tarkkaan lorahtanut. En huomannut mitään, muuta kuin et vähän kostui välillä pikkarit (ei ollut mitän väriä!). Eikä tuoksunut miltään imelältä.
Rv 36+3 poika syntyi kiireellisellä sektiolla (2 vrk odottelivat et saatiin siel sairaalas tulehdus kiva kiva). Lapsivettä tihkui "ylhäältä"...tekivät lapsivesitestin sairaalassa raskaustestin näköisellä tikulla (muistaaksnei sitä ei myydä apteekissa olisi järkevää et myytäis). Kannattaa soittaa sairaalaan.

tää on toinen raskaus. viimeksi meni vedet puhkaistessa kalvot sairaalassa eli tiiän miltä tuntuu kun ne menee "kunnolla" mutta en tiiä millasta sitten justiin se tiputtelu voi olla

"aina"...siis ekaksi luulin et valkovuotoa. Sit laitoin valkoset pikkarit ja tarkastin ettei mitään outoa väriä ja haistelin. Ja totesin et yön yli ootan ja soitan sairaalaan ja sieltä taas sanottiin et odota vielä jos huomen tulee vuotoa niin tarkastukseen tultava.

Ei se tuntunut mitenkään lorinalta. En olisi huomannut sitä ellen olisi havainnut wc-käynnillä et pikkarit märät.

Mut tilannehan vaihtelee.
Mulle eka raskaus ja olin lukenut et voi tulla vaik millasia valkovuotoja eli ensin luulin et sitä.

(ja sisätutkimukses sairaalas sit "tuli kunnon määrä" ku lekuri käden sisään tunki ja illal sama juttu tuntu et lainehdin kun teki uudestaan sisätutkimuksen)

Yhteistyössä