Lapsivesien meno

supistukset alkoi 23 tuntia veden menon jälkeen,oltaisiin laitettu tippa jo 4 tuntia sen jälkeen mutta en halunnut joten sanoivat et vuorokausi voidaan odottaa max ja tulehdusarvoja seurattiin ja antibiootti tippaan laitettiin koska vesien menosta oli kulunut vuorokausi.
 
Mulla supisteli koko päivän, välillä tuli 3 supparia 10 min. välein ja toisinaan 3 min. välein. Sit saatto mennä tunti ettei supistellu. Illalla klo 20.30 meni vedet ja sit supistukset oli jo tosi kivuliaita. Säännölliset supparit alkoi sit sairaalassa klo 22.30 tienoilla. Ja terve tyttö syntyi klo 03.50.
 
vedet meni aamulla 9 aikaan kun sängystä nousin ja sitä ennen oli kuulunut se maaginen naps. ja vettä tuli heti oikein vaan ja litra kaupalla. supistuksia alkoi tulla heti, säännöllisiksi muuttuivat parisen tuntia veden menon jälkeen.
 
mulla alko 2h vesien menosta pikkuhiljaa ja 6h ekan pienen supparin jälkeen oli tyttö maailmassa! :) Vedet meni klo:22.00, suppari alko Klo:00.00 ja 06.07 oli tyttö syntyny.Helppoa oli,oisin voinu vaikka lukee kirjaa samalla. :LOL:
 
Mulla kuopuksen synnytyksessä tuli ensin ihan kamalista kamalin supistus, sitten lirahti lapsivettä. Välittömästi alkoi supistukset tuleen säännöllisesti, ja lapsivettä lirahti aina välillä. Loput lapsivedet, oikein kunnolla tuli sitten vähän ennen kun oltiin perillä sairaalassa. Koko toimitus kesti 1h 36min ja poika syntyi sairaalan hissiaulaan.

3 aiemmassa synnytyksessä on aina kätilö puhkaissut kalvot ja sitten tullut kaikki vedet.
 

Yhteistyössä