Lapsivesi ja epäsäännölliset supparit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miukumauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miukumauku

Vieras
Illalla alkoi epäsäännölliset kipeät supistukset. Lapsivesi meni, tai osa siittä ainakin illalla. ( ainakin siteessä näkyi vaaleanpunaisena )

Tässä pähkäilen että soitanko jo nyt yöllä sairaalaan vaiko vasta aamulla?

Vuorokauden sisällähän siellä näytillä täytyy käydä jos vedet menee eikä muuta tapahdu?

Sitä ajattelee jotenkin, että ensisynnyttäjät aina synnyttää 24h ja siitä voisi olla kotona puolet.. (hieman liioiteltua )

Olen ajatellut, että sitten kun sattuu niin paljon ettei voi kotona olla on lähdettävä. :D

Mulla ei tullu ensimmäistäkään supparia kun lapsivesi meni päivällä. Illalla soitin ja käskivät tulla pikkuhiljaa sinne päin. Seuravana päivänä sitten käynnistettiin. Soita ja kysy, kyllä ne kertoo jos riittää että tulet vasta aamulla =)

heräsin yöllä ko oli tullu lapsivettä, soitin synnärille ja käskettiin tulla aamulla näytille jos ei muuta tapahdu...Siis KANNATTEE SOITTAA. jatkoin sitten "unia" ja aamulla näytille, sisälle jättivät ja lapsi synty 3vrk:n päästä

Voi sua onnellista, pian pääset synnyttämään! Soita vaan synnärille, meillä on ainakin täällä ohje että kun vedet menee niin pitää soittaa ja kysyä jatkosta.

Mulla kävi niin että joskus viiden aikaan iltapäivällä alkoi selkä särkemään puoli kymmenen sit meni vedet->lähdettiin sairaalaan oltiin siellä joskus kympin jälkeen..
Puol tuntia "tarkkailtiin" ja siirrettiin osastolle odottaa..
mies lähetettiin hetkeksi kotiin..
Osastolla sit alkoi supparit kunnolla et saanu enään nukuttua..aamuyöllä soitin miehen takas ja aamulla puol kasin jälkeen oli vauva sylissä
Mä olin sen verran "paniikissa" et halusin sairaalaan heti, ei olis tullut mieleenkään jäädä kotiin odottelemaan..

Yhteistyössä