lapsivesi hävinnyt

toivotaan nyt niitä suppareita siulle paljon :wave: jospa se siitä nyt käyntiin lähtis...itsellä limatulppa ei merkannu synnytystä, mut monella muulla se on merkannu...nyt käveleen sun muuta et sat taas ne supistukset aikaan ja vaavelin syliin :heart:
 
No mulla sitä tulppaa on irronnut reilusti yli viikon ja nyt sit taas äsken vessassa käynnin jälkeen sitä edellenkin tuli ja oli sitä veren sekaista.
Kuitenkin mua on jo supistellut aika tiuhaan viikon 36 jälkeen ja paikat auki ja jne, et jos se nyt sit suostuis ulos tulemaan =)
 
Ihan ok on vointi. Täällä koitan siivoilla hieman, jos taas auttais asiaa. Lääkäri kyl eilen sanoi, että ei kannata siivota, mut tulis käymään täällä, niin olis eri mieltä asiasta :LOL:
Pojat meinaan laittaa päivässä kämpän siihen kuntoon, että pakko se on siivota päivittäin ja sitten koirakin karvastaa niin paljon, niin on pakko imuroidakin joka päivä.
Meil olis saunavuoro tänään, et sinne meinasin mennä hetkeks, jos vaan kykenee...
Supistuksia tulee ja menee. Ei tule ainakaan tasaiseen tahtiin vielä tällä hetkellä, mut kiukkuisia ne ainakin on.

Ja kun se tulppa nyt kokonaan irtos, niin mikäs mua estää siivoamasta :D

Voi pieni rehkiminen auttaa asiaankin...
 
mua ei oo kielletty siivoomasta niin imuroin ja pesin lattian äsken ja leikkasin nuilta kahdelta koiruudelta kynnet ja pesin korvat..
jospa se sunkin olo kohta alkais helpottamaan,mä toivon et lähtö tulis tänään,olis niin ihanaa saada se oma vauva,ja kun ensimmäinen vielä on..
 
Mä taidan enimmäkseen odottaa parin päivän hermolomaa tällä hetkellä :LOL: Mulla olikin eilen joku virolainen lääkäri, joka ei ymmärtänyt mun ainoatakaan kysymystä ja mä en taas oikein sen selityksiä ymmärtänyt.
Sit se ei edes viitsinyt lukea mun aikaisempia papereita ja jouduin sille sit itse selittää asioita.
Esim kun se ilmoitti, että käynnistetään ja sanoin että tuttu juttu, niin alkoi kyselee, et minkä takia on aikaisemmin käynnistetty.
Olis voinut edes sen verran lukea niit papereit, kun ne kaikki on tiivistetty yhteen paperiin, ettei tarvii koko kansioo lukee läpi.

Väsyttäis ihan sikana, mut äijä ja naapuri vei meidän sängyn mennessä pihalle ja nyt täytyy odottaa, et uus sänky saapuis, niin pääsis nukkuu edes hetkeks... :D
 
mulla oli eilen tosi ihana ja kiva lääkäri..varmaan aika lailla vasta valmistunut kun oli nuori..mut selitti kaiken niin että mä ymmärsin ja teki lantion koko tutkimuksen hirmu hellästi ku sanoin et mä en tykkää kun mun alapäätä ronklataan ja mä oon muutenkin hirveen herkkä kivulle..ja kertoi sit synnytyksestä ja kivunlievityksistä jne..oli tosi mahtava lekuri..muaki väsyttää,pitäis varmaan kohta mennä pitkälleen..vähä supistaa mut ei kovaa,heh hyvin selitetty
 
Kai se sanonta, tyyntä myrskyn edellä pitää paikkansa :D Toivottavasti...

Vielä äsken tuli sitä tulppaa, mut sitähän voi tulla vielä paljonkin, kun osina on tullut pitkin viikkoa, mut sitä verta siellä seassa on, et se on sitä "lopullista" tulppaa.

Välilläsilloin tällöin supistelee, mut saa nähdä tuleeko yöllä lähtö. Tuskin tulee, kun sitä tässä ollaan odoteötu jo pidemmän aikaa, tai sit se tulee, tiedä sitä.

Ainakin sain nukuttua päivällä rapiat 3 tuntia pojan kans päikkäreitä, et toisaalta ei oo väliä, jos lähtö tulee, kun oon saanut nukuttua vähän enemmän.
Pää alkaa taas inhottavasti jomottaa yötä vasten ja paikkoja särkemään, mut loppuu sit, kun vauva on ulkona :D
 
Diipadai vaan. No ei varmaan tartte nukkua taaskaan, kun nyt tässä koneen ääressä taas alkoi supistelemaan. Ei uskalla ahteria nostaa ylös, kun mahasta kuului ihan ihme ääntä ja tunnetta äsken. Tiedä sit, mitä sielt valahtaa, kun hanurin nostaa ylös :kieh:

Pitäis varmaan taas virittää nuo kellot ja alkaa tarkkailemaan. Nyt tulee 8-10min välein epäsäännöllisen kestoisia, et tuskin vielä niin kiire on. Kipuon suht kova, eilisen luokkaa ja samaten kesto kans
 
Täällä vielä yhtenä kappaleena.
Ei ole vauva kuunnellut mun toiveita ollenkaan ton ulos tulemisen suhteen. Tämä päivä ja ens yö vielä mahdollista ja sit huomen aamusta klo 8 tohon sairaalaan.
Toivottavasti ei nyt siinä käynnnistykses menis kovin montaa päivää. Luotan siihen, et kun paikat on jo auki, niin kai se sielt lähtee saman päivän aikaan ulos tulemaan.
Eilenkin kaveri sanoi, et seksiä pitäis harrastaa, mut ei oikein natsaa, kun on paikat aika hellänä ja yks asento on vaan enään sellainen, jossa joku sujuu, niin ei kiitos.
Miehellä pieni selibaatti kausi edessä.

No mullaon ihan kiva urakka edessä täällä himassa vielä, kun pitää kaikki paikat putsata ennen aamua. Meitsin mutsi tulee tänne ja se on niin siivous intoinen siisti ihminen, et en jaksa kuunnella sen valituksia ainakaan siitä, jos on sekaista =)
 
Laitan sit viestiä, jos tulee lähtö sairaalaan aikaisemmin, kuin aamulla mut epäilen et aamulla viimeistään se lähtö sit tulee.... Nyt alkoikin jänskättää, kun tänään aattelin asiaa, et huomenna ne käynnistää ja ei mene varmaan kauaa, kun vauveli on maailmassa... Ensimmäinen synnytys oli niin kamala, et sen takia tulikin 6 vuoden tauko. Edellinen oli sit niin helppo, et pelkään sitä, et mitä eteen tulee...

onneks tota lantiota on että sieltä voi sellaisen 5-6 kg punkee ulos :D Onneks on vaan päälle 3 kg, mut kuitenkin.

Ilmoittelen sit kuulumisisa.
Toivottavast huonees näkyy sub tv, niin saan bb:n katsottua ja salkkarit :D
 
talluska miksi ne ei käynistäs oksitoni tipalla kannattas kysyy jos siis haluaa nopsempaa toimintaa ....
mulla kun oi jo suppareita ym sisä suu oli kiinni mut ulko suu 2 sormelle auki niin sain tuon oksitoni tipan niin ei menny 3h kun pikku neiti oli maailmassa tosin vko:t mulla oli jo 41+ niin ja teki ne sillon kalvojen puhkasunkin

niin ja onnea matkaan :wave:
 
En tiedä, et millä käynnistää...
Mulla puhkaistiin edellisestä kalvot, kun oli 3 cm auki, lääkärin luvalla ja siitä meni sitten varmaan 10 min, kun tuli ponnistus, joka kesti 10 min

Mul on tällä hetkel sellainen olo, et koko ajan jotain valuu pihalle, kun kaikki housut on ihan märät. Nyt meen suihkus käymään ja laitan siteen, niin tietää, et mitä sielt tulee.

No jos se on lapsivettä, niin tuskinpa kauaa menee, kun oikeat kunnon supparit alkaa....
 
No kunhan saan ton bb:n rauhassa katsoa. Ja äijäkin on 60 km pääs duunis, et pitää sekin saada tänne plus lapsenvahti, et toimintaa sitä ennen on vielä.
No jos se lähtö koittaa, niin se koittaa varmaan yöllä
 
Joo, luojan kiitos. Tosin vaan mulla voi edessä olla joku hiton sappi juttu kuitenkin, et sitä aletaan seuraavaksi sitten seuraamaan. Ei kiva juttu, jos nyt tulee jotkut hemmetin sappikivet, mut minkäs sit taas teet....
 

Yhteistyössä