lapsivedet ilman supistuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja supistamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu ilman mitään tuntemuksia meni rv 38, supistukset alkoivat vasta tasan vuorokausi tämän jälkeen ja lapsi syntyi sitten siitä 3 tunnin päästä eli 27 t vesien menosta. Ja mulla holahti kerralla kaikki eli ei tiputellu tms.

mulla meni lapsivedet ja kolme päivää supisteli vaan vähän, sitten piti käynnistää. ekat lievät supistukset alkoi illalla kun lapsivedet alkoi menemään aamulla.

toisessa synnytyksessä meni vedet ja 2 päivän päästä alkoi supistukset.

sairaalassa siis oottelin sen ajan tietty.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami71:
Mulla meni lapsivedet ystävänpäivänä, supistuksia ei tullut ennenkuin pari päivää myöhemmin tipan avulla kun oli pakko käynnistää, vettä ei ollut enää edes nimeksi.

juuri samon täällä. lääkäri meinasi et esim vauvan kynsi rikkonut kalvot.

lapsivedet meni kuuden seitsemän aikaan illalla.supistukset alkoivat ahkeran portaissa kävelyn tuloksena 11 aikaan aamupäivästä. poika syntyi ilman apukäynistyksiä kahdeksan aikaan illalla.

tapaus ... 1.8.1994 aamulla n.klo 8 meni vedet..illalla supisteli kahdesti.. 4.8.1994 käynnistettiin tiputuksella joka toi supistuksia että osasin synnyttää..

jos vedet menee ja ei supistuksia niin alkaa olla kiirusta ilmassa saada lapsi ulos jotenkin koska vähissä vesissä lapsen tulehdus arvot nousee nopeaan..

mie vaatisin kovalla äänellä sektion.. kun esikoinen tosiaan meinasi kuolla..enpä ole enää tyhmä..

ekassa vedet meni joskus puolen yön aikaan supistukset alko seuraavana iltapäivänä
tokassa meni taas yöllä ja supistukset alko seuraavana päivänä
kolmannessa meni 6:den maissa illalla ja supistukset alko joskus 11:sta aikaan illalla.

Mulla meni esikoista odottaessa vedet rv36 ja vuorokautta myöhemmin aloitettiin käynnistys, kun ei supistuksia kuulunut. Siitä meni vielä vuorokausi ennenkuin syntyi.

Kolmosen kohdalla lapsivettä tihkui pari päivää, jonka jälkeen käynnistettiin.

Vesien menosta tai vaikka tihkuisi vaan, pitää lapsen syntyä parin-kolmen päivän sisällä, kun on tulehdusriski.

Mulla meni 3 viikkoa sitten rv 38+2 vedet aamuyosta, supistukset alkoivat 16 tuntia myohemmin ja synnytys oli nopea, eli kesti 3 tuntia. Vuorokauden olisin saanut supistusten alkua odottaa ja sitten olisi kaynnistelty.

mulla lorahti vedet ja jouduttiin käynnistämään kun suppareita ei tullut ollenkaan...--> sikiöpussiin oli tullut reikä josta vettä sitten lorahteli (tuli siis paljon eikä mitään tihkumista)

Mulla on kahdesti mennyt vedet ilman omia suppareita ollenkaan ts. molemmat on sitten jouduttu käynnistämään. Eka syntyi saman päivän iltana, toinen vasta 2vrk myöhemmin...

Yhteistyössä