Lapsivapaata iltapäivään saakka,pesenkö ikkunat vai lähdenkö kaupungille? :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuzieQ.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuzieQ.

Aktiivinen jäsen
06.07.2012
2 158
2
36
Olen viettänyt eilisestä iltapäivästä saakka melko harvinaista aikaa, olen ollut yksin kotona eilisestä iltapäivästä saakka, ja sitä jatkuu tähän iltapäivään. Tajusin juuri että ikkunat on ihan syntisen likaiset, olisi hyvä pestä ikkunat kun kukaan ei pyöri jaloissa. Mutta aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, voisin myös lähteä itsekseni shoppailemaan,ehkä kirppistelemäänkin, käydä kahvilla jossain tms...:D

Ehdotuksia, velvollisuus vai huvi? =)

Ehdottomasti shoppailemaan. Itse ajattelin tehdä saman kun mulla on lapsivapaata isommista lapsista, vain vauva on kotona. :) Ikkunat voi pestä ku lapset nukkuu/katsoo videoita.

kävin aamul kirppispöytää täyttämäs ja siivoamas (toinen pyykkikoneellinen pyörii pyykkejä). varasin kamapajan ja sitä ennen aoin käydä picknikissä syömässä. Jos jaksan ajan nurmen illalla.
Mut muuten RELAAAAAAAAAAAAN, luen ja katson tv:tä , nukun tms.

Ens viikolla alkaa työt 3,5v kotonaolon jälkeen jännittääääääää

Sähän oot onlinessa? Et raskinu lähtee mihinkään kaksplussalta? Pane miehes kaa iltapäiväpanot? NÄin mä tekisin, mut ei oo miestä :( Vapaata kylläkin on..lähen kaupungille.

[QUOTE="joo";26932313]Sähän oot onlinessa? Et raskinu lähtee mihinkään kaksplussalta? Pane miehes kaa iltapäiväpanot? NÄin mä tekisin, mut ei oo miestä :( Vapaata kylläkin on..lähen kaupungille.[/QUOTE]

Netti oli vaan auki. :D Tein vähän kotitöitä (muttei ikkunoita, kaikkea muuta) klo 12 maissa suunnilleen lähdin, kävin vähän kaupungilla. Eli vähän huvia ja hyötyä, nyt on kiva kohta hakea lapsi puhtaaseen kotiin. =)

Juu ja toinenkin vaihtoehto olisi ollut hyvä jos mies olisi ollut kotona. :D

Yhteistyössä