Lapsivakuutuksen hinta jos korvatulehdus rajataan pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuvaa

Vieras
Loistava homma kävi. Meillä on ens viikolla vakuutusten kartoitus omassa yhtiössämme tapiolassa ja oli tarkoitus ottaa nuorimmallekin lapsivakuutus (sairaskulu,tapaturma jne). Niin nyt se on kipeänä ja kävi lääkärissä ja sillä on korvatulehdus! Eli korvatulehdus ilmeisesti sitten rajataan pois vakuutuksesta? Onkos jollain tietoa minkähintainen vakuutuksesta sitten tulee kun siitä rajataan korvatulehdus pois?

En ole täysin varma vaikuttaako uuteen vakuutukseen. Kun aikomukseni olin siirtää vakuutukset yhtiöstä toiseen, niin toisessa yhtiössä olisi kaikki korvasairaudet, myös kita- ja nielurisa rajattu vakuutuksen ulkopuolelle, koska näistä aikaisemmasta vakuutusyhtiöstä korvauksia saatu ja vakuutuksen hinta olisi kuitenkin ollut sama korvilla tai ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja ilmaisinko selkeästi?;21954846:
En ole täysin varma vaikuttaako uuteen vakuutukseen. Kun aikomukseni olin siirtää vakuutukset yhtiöstä toiseen, niin toisessa yhtiössä olisi kaikki korvasairaudet, myös kita- ja nielurisa rajattu vakuutuksen ulkopuolelle, koska näistä aikaisemmasta vakuutusyhtiöstä korvauksia saatu ja vakuutuksen hinta olisi kuitenkin ollut sama korvilla tai ilman.

Vaikuttaa ihan samoin uuteen vakuutukseen.
Mä hain Lähivakuutuksesta lapsivakuutukset kun pojat oli päälle 2kk ja muuta todistusta ei tarvittu kuin neuvolakortti.
No kuka sinne mitään kirjaa jollet itse tai sitten kerrot neuvolakäynnillä ja terkkari kirjaa.
Muista yhtiöistä en tiedä mikä käytäntö.

Kiitos tiedosta. Jaahas, röyhkeetä. Jos hinta pysyy samana ja nuo kaikki rajataan pois, niin saavat pitää vakuutuksensa..

Tarkista nyt kuitenkin asia vielä vakuutusyhtiöstä ettet jää tämän kokemuksen varaan päätöstä tehtäessäsi. Äskettäin oman vakuutusyhtiön kanssa koiravakuutusta hieroin ja myöskään tuolloin hoitovakuutuksen hinta ei pudonnut, vaikka suolistosairaudet suljettiin aiemman sairastelun vuoksi pois.

Yhteistyössä