Lapsisormus vaimolle,apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deemu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deemu

Vieras
Minkälaisia teillä on?
Meidän lapsiluku täydentyi juuri neljännellä(ja viimeisellä) lapsella ja olen luvannu että annan lapsisormuksen vihkisormuksen viereen kun lapsilukumme on täysi. Vinkkejä ja ideoita kaivataan!

No ei ole lapsisormusta, enkä ole koskaan moisesta kuullutkaan, täytyy vinkata miehelle...
Ostat tietty vaimosi tyylisen, ei taida kovin moni täällä palstalla tietää vaimosi makua.

Siis mun ongelmani lienee juuri siinä, että vaimon maku on hyvin pelkistetty ja pitää esim vanhoista sormuksista,mutta kun kävin eilen katsomassa niin kaikissa tuntui olevan jotain koholla olevia kiviä joista hän ei pidä,upotetut kelpaavat kyllä. En siis osaa pukea sanoiksi liikkeissä sitä mitä etsin

Itesllä ei ole sellaista, mutta ystävällä sileäsormus johon on upotettu jokaisen syntymän jälkeen uusi timantti. Se sormus näyttää samalta malliltaan kuin joku tähtitaivas tms. Olen nähnyt myös värillisistä kivistä valmistetun sormuksen.

Olisiko siinä ideana juuri se, et joku kivi on merkkinä kustakin lapsesta?

Minä sain mieheltä lapsihelan (Kalevalan koru) ja siihen on upotettu kivi kaikista lapsista, jotkut ottaa jokaisesta lapsesta uuden helan.

Minkälaisia teillä on?
Meidän lapsiluku täydentyi juuri neljännellä(ja viimeisellä) lapsella ja olen luvannu että annan lapsisormuksen vihkisormuksen viereen kun lapsilukumme on täysi. Vinkkejä ja ideoita kaivataan!

Olen nähnyt jollakin lapsisormuksen jossa oli jokaisella lapsella oman syntymäkuukauden onnenkivi, oli todella kaunis. normaaliin sileään sormukseen oli upotettu ne kivet. eli vaatii "teettämisen" koruliikkeessä.

Eikös Kalevalalta voi tilata sormuksen, jonka suunnitteluun voisi itse vaikuttaa... Vaikka varmaan edullisemmin löytyy vaihtoehto jostain kultasepänliikkeestä. Lapsille hetkeksi hoitaja, mahdollisesti pienin mukaan, vaimon kanssa yhdessä katsomaan vaihtoehtoja ja päätöksen sekä mahdollisen hankinnan kunniaksi viet vaimon vielä syömään.=)

Yhteistyössä