Lapsiperheen muistilista 5päivän mökkireissulle... Mitä mun listasta vielä puuttuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
-Ruuat ja juomat
-Vaipat
-Lakanat, pyyhkeet
-Tarpeeksi vaatetta
-Lääkkeet, kyypakkaus, ensiaputarvikkeet
-Pesuaineet, rasvat
-Uikkarit
-Pelastusliivit
-Kirjoja, videoita, leluja

Mennään siis vuokramökille jonne pitää ottaa kaikki itse mukaan (ei siis kuitenkaan mitään astioita/ruuanlaittovälineitä)
Mulle ei tuu mitään muuta mieleen kuin mitä tuossa listassa on, ei olla hirveesti mökkeilty.

Hyttyskarkoite
Hiilet ja sytytysneste (JOS tarvitsette)
Uimapatja/rengas/kellukkeet/onki/uimalelut
Kosteuspyyhkeet
Peitot/pussilakanat (?)
Muut hygieniatuotteet

[QUOTE="vieras";26494776]Offia ja aurinkorasvaa (jos sattuis vaikka aurinko paistelee ).[/QUOTE]

Tää olikin hyvä muistutus. Ja vessapapru kans jos siel ei vaikka talon puolesta ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja väkisinkeksin;26494782:
Hyttyskarkoite
Hiilet ja sytytysneste (JOS tarvitsette)
Uimapatja/rengas/kellukkeet/onki/uimalelut
Kosteuspyyhkeet
Peitot/pussilakanat (?)
Muut hygieniatuotteet

Joo, uimaleluja pitää ottaa ja noita hiiliä kans. Kosteuspyyhkeetkin ois varmaan käteviä.

Alkuperäinen kirjoittaja mökin omistaja;26494808:
Nämäkin pitäs olla talon puolesta tai ainakin mulla on vuokralaiselle. Samoin tulitikut, jotka mainittiin yllä.

Vuokramökkejä on erilaisilla varusteluilla. Ja mä en käytä toisten jäljiltä harjoja ym. astioideni pesuun kun en tiedä mitä linnunkakkaisia ulkokalusteita niillä on edellinen kuurannut... :x

Itsellä usein suurin hankaluus on se, että kaikki keittiön perusvarustukset puuttu: vuokramökille pitää vielä kaikki mausteet (suolat, sokerit ym muut perusmausteet mitä ruoassa tykkää käyttää), makaronit, riisit, jauhot jne: KAIKKI sellainen mitä kotona yleensä aina löytyy kaapista.

kellukkeet, hiekkaleluja, kannettava tietokone+dvd, mehujää-pusseja, hyttyssuoja vaunuihin, hyttyskarkote (sähkökäyttöinen), kalastustarvikkeet, kirjoja, värikynät+paperia, kahluuallas, laudeliina jne.

:O

En mä olekaan ylihygieninen.

No tiedätkö oikeasti mihin edellinen porukka on niitä tiskiharjoja ja rättejä käyttänyt? On voitu harjalla kuurata vaikka koirankakka kengänpohjasta ennen pakkaamista, kun ei sitä itse enää käytä ja ei ole tajunnut (tai on tajunnut mutta ei välitä) että seuraava käyttää samaa harjaa.

Mielummin "tuhlaan" kympin ja ostan omat mukaan kuin käytän muiden jäljiltä ja mietin missä niitä on uitettu.

Yhteistyössä