Lapsiparalla elämä pilalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun puolesta olis voinu istuu loppu elämän. miten voi saada noin vähän... se on taas tää suomen maa !! hyvällä käytöksellä istuu viis vuotta, että näin taas!!

Mä tunnen tuon uhrin serkun ja se kertoi tuosta tapauksesta, puolustuksen mukaan teko ei ole raaka, jumalauta se oli viiltänyt sen uhrin kurkun auki! Et voi olla tosissasi ap! Sekö sun mielestäsi oikeuttaa tuon teon kun uhri on ollut kehitysvammainen vai?! Mikä ois sun mielestä oikeudenmukainen tuomio? Musta ois saanut istua lopun elämäänsä. :kieh:

Voi voi. Lapsiparka tosissaankin. Menee tappamaan toisen viattoman ihmisen ja nyt joutuu kärsimään siitä kun saa tuomiota. :'( Ihan tässä yöunet menee.

Ei kun oikeasti. ONNEKSI TUOLLAISET IDIOOTIT SAAVAT RANGAISTUKSEN TEKOSISTAAN!! |O

Ei sillä, hirveen teon teki, sietää kärsiä lopun elämäänsä. Välillä sitä oikeen toivoo, että Suomi olisi myötämielinen kuolemanrangaistuksia kohtaan. Miltä kuulostais kivitys?

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Kyllähän tuo vähän säälittää että mikä on mennyt vikaan kun nuori noin on kasvanut kieroon. Mutta teko on nyt tehty ja ei siitä tarvi sympatiaa jakaa. Vaarallinen ihminenhän se on ja parempi pitää poissa yhteiskunnasta.

Syytähän nyt sitten vanhempia vielä

Teko on karmea -kauhein,mitä toiselle voi tehdä ja tietysti siitä tulee tuomita. Mutta tekijä vasta 16 -jonkun uhri hänkin on, ko. ikäinen on keskenkasvuinen.

Ei niin kesken, etteikö tajuais, mitä on tehny. Hirviö! Monilla on ongelmia, vaikeaa ja muuta, mutta normaali ihminen ei toiseen kajoa. Sietää saada pahimman mahdollisen rangaistuksen, tuo 9 vuotta kuulostaa aika pelleilyltä.

Teko on karmea -kauhein,mitä toiselle voi tehdä ja tietysti siitä tulee tuomita. Mutta tekijä vasta 16 -jonkun uhri hänkin on, ko. ikäinen on keskenkasvuinen.

kyllä 16v pitää jo ymmärtää mitä saa ja mitä ei saa tehdä, niin keskenkasvuisia tuon ikäiset ei kyllä ole.

No ei se mikään uhri ole. Vaan murhaaja. Mä ainakin olen 16-vuoitaana kyllä käsittänyt, ettei ihmisiä saa kuristaa ja viillellä tai tökkiä saksilla kunnes ne on kuolleita.

Yhteistyössä