Lapsimessuilla käyneitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Coop

Vieras
Me ei olla koskaa käyty. Kannattaako sinne mennä, tykkäävätkö lapset? Mulla on 4 ja 6 vuotiaat pojat, riittääkö siellä puuhaa vipeltäville kavereille?

Liput sais "ilmaiseksi" mutta mietityttää, että tuleeko lähdettyä.

Me ollaan oltu monena vuonna ja tykätty. On paljon erilaisia temppuratoja ja esityksiä. Eikös niillä ole ihan joku nettisivukin missä ne ohjelmat on kerrottu. Varmasti viihdytte!

No jos tälleen 3kerran kokemuksella jotain sanoa voin niin aika ikävää siellä näytti äideillä olevan...en ikinä ole sellasta vihaa nähny mitä sillon... mutta entisen työntekijän silmin olen katsonut messuja.. Ja "kaikki on ihan tyhmää" asenne oli aika huvittavaa :D
Kyllä lapsille kuitenkin riittää tekemistä, ja kun sulla noita vähän isompia niin en usko että olet pinna NIIIIN kireällä :laugh:

Ja toki riippuu ruuhkansietokyvystä ;)

Kyllä siellä koko päivän saa menemään. Meillä menee 6-vuotiaan pojan kanssa aika pienoismallimessuilla ja 4-vuotiaan tytön kanssa lemmikkieläinten parissa. Äiti yrittää sitten jossain vaiheessa päästä kiertämään sen lapsimessupuolen missä kyllä jonottamalla on lapsillekin kaikkea kokeiltavaksi (pomppulinnaa, poliisiautoa, liikuntarataa jne.)

Luulen kyllä että tämä on viimeinen vuosi kun käydään kuitenkin, hinta on aika suolainen ja ensi vuonna pitäisi isommastakin jo maksaa. Ilmaiseksi toki lähdettäisiin ensi vuonnakin. :) Ja kauhean kaukaa ei kannata tulla mutta pk-seutulaisille mukava tapa viettää aikaa.

Ollaan monena vuonna oltu ja lapset itsekin oikein odottavat sinne pääsyä, vaikka ovat jo isoja ( 10 ja 14 vuotiaat ) . Pienin nyt ei vielä messujen päälle ymmärrä. Siellähän on samaan aikaan myös lemmikki- ja pienoismallimessut, joten varmaan riittää tekemistä ja katsottavaa.

Yhteistyössä