Lapsimallit? Kokemuksia lapsen toimimisesta mallina kuvauksissa?

• Viestiketjun aloittaja Mietintämyssy
  • Ensimmäinen viesti
Molemmat ovat olleet. Mun kaveri on valokuvaaja, ja hän tarvi kerran lapsia malleiksi haalarimainokseen. Lapset oli sillon jotain 5 ja 10 vuotiaat. Ihan kivasti kuvaukset sujui, tosin siihen vaikutti varmasti se, että kuvaaja oli heidänkin tuttu.

Ap
Niin tää on sellaiseen katalogiin, ihan periaatteessa harmiton kuvaus. Mutta joku silti mättää...Saisihan siitä läjän kivan vaatteita palkkioksi ja ihanat kuvat muistoksi aikuisuuteen. Hmm.

jeps1
Itse olen aikoinaan ollut ns lapsimallina ja mulle on jäänyt päälimmäisenä mieleen ne pitkät kuvaukset kun piti toppavaatteet päällä seistä niiden hiton spottivalojen paahteen alla.
Mutta en silti sano ettenkö veisi omia lapsiani jos tilaisuus tulisi.
Suomessakin vaan näillä vakilapsimalleilla onjo aika hyvä alku siihen miltä mallin tulee näyttää eli ei saa olla lapsen pyöreyttä jne

Vierailija
Ite oon vielä lapsi ja olen käynyt lapsimallikurssin. Siellä opetettiin ihan perusasiat ja hyvin sujui. Ja myllyssä olin kerran muotinäytöksessä. Kurssin opettaja kehui suoritustani ja olen kuulemma hyvä sillä alalla.. Mahdollisuudet paranevat päästä vanhempana malliksi kun on vähän kokemusta mutta oma mielipiteeni on, että johonkin mainokseen tms en sopisi. Tokihan lapsimalleja pitää olla mutta itse en haluaisi vielä näin nuorena mitään "mallitöitä".

malliksi ?
Olen 13 v ja olisin kiinnostunut mallina toimimisesta joten onks kellää vinnkkei ku oon laittanu hakemuksen azzurroon ja seppälään mutt tuntuu et mua ei hyväksytä koska oon liian ruma somebody help

Yhteistyössä