Lapsiluvultaan suurin perhe, jonka tunnet? Montako lasta heillä on?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jii"
12 lasta. Eivätkä ole mitään lahkolaisia tai kovasti uskonnollisia, joskin ovat sitä mieltä että lapset ovat Jumalan lahja. Eivät edes asu missään hulppeassa omakotitalossa, vaan ihan tavallisessa kerrostaloasunnossa, sitä mä monesti ihmettelen että miten ihmeessä siellä ei seinät kaadu päälle. Mutta sopu kai sijaa antaa.
 
-.-
Äitini perheessä oli 14 lasta, mutta myöhemmin selvisi, että heitä olisikin ollut 17, 3 jotka olivat syntyneet jossain vanhimpien lasten tienoilla, joten edes nämä vanhimmat sisarukset eivät muista heitä eivätkä tiedä mitä heille tapahtui.

Tällä hetkellä suurimmassa tuntemassani perheessä on myös 14 lasta

Mielenkiintoista olisi tietää, montako lasta entisellä opettajallani on nykyään. Silloin oli jo muistaakseni 12, ja molemmat olivat vielä hyvässä lisääntymisiässä. En ihmettele, vaikka olisi mennyt 20 rikki
 
Meillä on tässä ihan omalla kylällä perhe, jossa viimeisten tietojen mukaan on 12 lasta, mutta voi niitä nyt jo olla enemmänkin...
Sitten on ainakin yksi 9-lapsinen perhe, ja yksi 7 lapsinen perhe. Me taidetaan olla naapurustossa aika keskivertoperhe, neljällä lapsella :D
 
Mun luokalla silloin joskus oli poika perheestä, jossa oli syntynyt yhteensä 21 lasta, tosin käsittääkseni kaksi heistä on kuollut.. Muutama vuosi sitten samasta perheestä oli lehdessä juttu, jossa kertoivat sadannen lapsenlapsen juuri syntyneen. Näin meillä pohjanmaalla.. ;) Tosin samalla paikkakunnalla oli ihan normaalia, että perheessä oli lapsia sellainen 10-15.. Me oltiin ihan friikkejä pienellä kyläkoululla, kun meitä ei ollut kuin mä ja velipoika :D
 
Öööö... Itse asiassa mä en taida tuntea suurempia perheitä kuin me, eikä meilläkään ole kuin 5 lasta.

Miehen isällä on muuten 6 sisarusta.
muoks: Ainiin, yksillä vanhoilla naapureillakin oli 7 lasta :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä