Tuli tuossa illalla miehen kanssa ohimennen puhetta, että lapsia ei voi hankkia ihan hirveää määrää, kun muuten niitten kanssa ei ehdi olla tarpeeksi - totesi että tuntuu ettei aina ehdi näittenkään kanssa. Meillä siis uusperhe, saman katon alla (esikoiseni) 2v, yhteinen 3kk ikäiset plus miehen etälapsi 1v 1-2krt viikossa.. Toki pienten lasten kanssa on kädet täynnä. Onhan perheitä, joissa on se kymmenen lasta tai ylikin ja olen aina ajatellut, että lapset ovat varmasti onnellisia kun on paljon sisaruksiakin eivätkä koe, että jäisivät huomiotta.. vai miten, te joilla paljon sisaruksia, miten olette lapsuudessanne asian kokeneet?
Sanoin myös miehelle, että varmaan se tuntuu useimmiten itsestä siltä ettei ehdi antaa aikaa tarpeeksi, päivät menee tosi nopeasti, tosin miehen ajatuksia ymmärrän kun se käy töissäkin. Mutta itsellenikin voi tulla morkkis siitä, jos imetän vauvaa juuri silloin kun esikoinen on iltapalalla ja kumminkin olen kotona aamusta iltaan eli paljon enemmän läsnä, kuin sitten joskus kun olen töissä ja monet pienten lasten äidit ovatkin..
Jos asuminen ei olisi niin kallista, niin varmaan näitä voisi hankkiakin kymmenkunta
Sanoin myös miehelle, että varmaan se tuntuu useimmiten itsestä siltä ettei ehdi antaa aikaa tarpeeksi, päivät menee tosi nopeasti, tosin miehen ajatuksia ymmärrän kun se käy töissäkin. Mutta itsellenikin voi tulla morkkis siitä, jos imetän vauvaa juuri silloin kun esikoinen on iltapalalla ja kumminkin olen kotona aamusta iltaan eli paljon enemmän läsnä, kuin sitten joskus kun olen töissä ja monet pienten lasten äidit ovatkin..
Jos asuminen ei olisi niin kallista, niin varmaan näitä voisi hankkiakin kymmenkunta