Lapsille vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pulassa

Vieras
Huomenta!

Tuossa kävin eilen tyttöjen vaatekaappia läpi ja huomasin että meillä ei ole MITÄÄN sopivia kesävaatteita, kaikki on jäänyt pieneksi. :( Mistä löydän hyvännäköisiä ja mieluiten halpoja vaatteita noille 2 ja 6 vuotiaille?! Hirvittää ostaa iso satsi kerralla mutta tarviihan sitä vaattetta olla... Asutaan lähellä seinäjokea eli sieltä jotain kauppoja tietävät huom ja nettikaupat käy myös!

Entäs jos katsot huuto.netin tarjonnan? Sieltä löytyy usein vaatepaketteja, että saa samoilla posteilla sitten useamman vaatteen. En tosin tiedä, miten 6 vuotiaille vielä löytyy sieltä, kun mulla ei ole niin vanhaa lasta itellä...

minä olen sen verran vanhanaikainen ostaja että kannatan aina oikeasta kaupasta ostamista jolloin pääsee hypistelemään ja kokeilemaankin vaatteita. ei tule virhevalintoja sitten niin helposti. Ja lapsetkin on erimallisia eikä kaikki vaatteet kaikkien samanmittaistenkaan päällä samalta näytä puhumattakaan mitä ne jossakin epämääräisissä kuvissa netissä on.

Tosiaan Ullakolla ainakin on suht hyvää tavaraa välillä ja Spr kirppis Hyllykalliolla, varmasti halvempaa kuin kaupassa. Vaasantiellä on ainakin ollut hetken aikaa kirppari, en tiedä onko vielä. Ja Raviskalla on viikonloppusin ihmiset itse myymässä tavaroitaan.

HM, NetAnttila ja Ellos. Aina on jotain tarjousta ja normaalihinnallakin ihan kohtuuhintasta. En tiedä teilläpäin, mutta meillä ihan Prismasta ja Cittaristakin löytyy kivannäköisiä vaatteita. Cittarista ainakin Lotta&Lassi vaatteet on laadukkaitakin, kestää lapselta toiselle.

Ja tosiaan, kirppikisltä tekee löytöjä, varsinkin perinteisiltä joissa myyjä on pöydän toisella puolella =) Eli seuraamaan vaan ilmoittelua, että missä lähistöllä olis kirppiksiä tulossa, niitä näin keväällä ja kesällä tuntuu olevan kaikkialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hepsis:
Entäs jos katsot huuto.netin tarjonnan? Sieltä löytyy usein vaatepaketteja, että saa samoilla posteilla sitten useamman vaatteen. En tosin tiedä, miten 6 vuotiaille vielä löytyy sieltä, kun mulla ei ole niin vanhaa lasta itellä...

Joo,Huutonetistä jos tahot saada jotain nättiä niin saat pulittaa toistasataa euroa!

Yhteistyössä