Lapsilisistä

vieras
Mitä väliä sillä on minä päivänä KELA sen tilillesi maksaa?! Käy nostamassa rahat 1. tai 15. päivä, ihan kuinka sinua huvittaa! Jos "ilmaiseksi" tulee tililleni rahaa olen siitä iloinen, oli maksupäivä mikä tahansa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä väliä sillä on minä päivänä KELA sen tilillesi maksaa?! Käy nostamassa rahat 1. tai 15. päivä, ihan kuinka sinua huvittaa! Jos "ilmaiseksi" tulee tililleni rahaa olen siitä iloinen, oli maksupäivä mikä tahansa =)
no ei sillä olekaan väliä mietin vaan et onko siihen joku oikea syy? vai onko se vaan niin?
 
Kaipa ne tasoittaa tuota rahanjakoa ripottelemala eri tukien maksua ympäri kuukautta. Asumistuetan tulee 1. päivä, opintotuet 4. päivä, lapsilisät 26. päivä ja tulikos se hoitolisä 25. päivä. Eläkkeet sitten varmaan joskus puolessa kuussa =) Ei oo sit kaikki köyhät samana rahapäivänä kaupassa törsäämässä ;) Ja onhan sekin toisille hyvä, että rahaa tulee useissa erissä eri aikaan kuusta, jos on taipumusta holtittomaan rahankäyttöön... Ei tartte sit olla kuin 2 vkoa rahaton kun odottelee seuraavaa tukiaista :whistle:
 

Yhteistyössä