R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Räyh:Hihii, lapsilisät maksetaan jo ylihuomenna, jipii!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
joo, saavat sitten perinnöksi tämän osakkeen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
Saavat meilläkin talon joskus mutta laitetaan silti lapsien tileille ihan vain 10?/nupi kuussa sen ajan kun olen hoitovapaalla, kun menen takas töihin, menee koko summa lapsien tileille. On sit ajokortti yms. rahat odottamassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
Saavat meilläkin talon joskus mutta laitetaan silti lapsien tileille ihan vain 10?/nupi kuussa sen ajan kun olen hoitovapaalla, kun menen takas töihin, menee koko summa lapsien tileille. On sit ajokortti yms. rahat odottamassa.![]()
Ei riitä millään. Harrastuksiin jo menee sen verran ja vaatteisiin että pitää ottaa miehen palkasta lisää. Me eletään nyt ja käytetään rahatkin nyt.Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekasta:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
kahden tuttavani vanhemmat teki noin tytölleen ja ne 18v täytettyään sai ne ja ryyppäsi 2 viikkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lenore:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
No en sitten pennin hyrrää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölijä:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekasta:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
kahden tuttavani vanhemmat teki noin tytölleen ja ne 18v täytettyään sai ne ja ryyppäsi 2 viikkoa.
Noin siinä kuitenkin käy meilläkin. 18-vuotiaanahan se lapsi saa omalla tilillään olevilla rahoilla tehdä, mitä haluaa, joten tuskin menevät mihinkään hyödylliseen.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Ettekö laita yhtään sivuun lapsille?
mut kato joillain on sellanen tilanne ettei pysty elättää lapsia ilman lapsilisää, ni mitäs ne ajokortilla jos ne kuolee nälkään lapsena
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Räyh:Hihii, lapsilisät maksetaan jo ylihuomenna, jipii!!![]()
Niinhän ne maksetaan kun maanantaina on pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä =)
Palkkakin tulee mulle vielä perjantaina =)