S
st.P
Vieras
Olen ollut jo pari kuukautta liiton ansiosidonnaisella päivärahalla, mutta nyt vasta aloin miettimään kun siinä jatkohakemuksessa kysytään saanko etuuksia esim. kelalta ja olen aina laittanut siihen että ei saa, mutta onkos lapsilisä sellainen etuus joka tulee ilmoittaa?? Kun siellä kuitenkin tiedetään että minulla on lapsi, saan päivärahaan lapsikorotuksen, niin eikös niiden luulis tietävän että saan myös lapsilisää? Vai katsotaanko lapsilisän menevän lapselle kun ihan hyvinhän se voisi mennä lapsen isän tilille. Nyt alko mietityttään jos joudun maksamaan sinne takaisin kun olen unohtanut tuo etuuden mainita!