lapsilisät baariin?

  • Viestiketjun aloittaja anniii
  • Ensimmäinen viesti
anniii
Oon tässä kuunnellut yhen jos toisenkin tutun juttuja ja kehuja siittä että kun lapsilisät tulee tarkottaa se sitä että äiti pääsee ne ryyppäämään baariin. Onko tää yleistäkin? Musta oli jotenkin outoo ku oltiin perhekerhossa ku yks jos toinenki mamma kehu että se olis perjantaina lapsilisäpäivä ja pääseepi baariin..

Meillä lapsilisät menee kokonaan lapsiin,viihteellä käydään kyllä mutta ei lapsilisillä..
 
meillä menee lastenvaatteisiin ja muihin tavaroihin oikeastaan joka kuukausi.Saahan lapsilisällä mennä baariin jos ostaa lapsille kaiken tarvittavan jostain muusta rahasta.Mutta sitä en ymmärrä,ku kerranki näin kaupassa vanhemmat ostelees mäyräkoiria ja röökiä ja lapsi istu ostoskärryssä tosi huonokuntoinen,aivan liian pieni haalari päällä ja rikkinäiset kengät jalassa.Olisivat mieluummin ostanu lapselleen kunnon vaatteet niillä kaljarahoilla.
 
Ewi
älä tosta ylpisty.......................???? = raha ei tee hyvää lapsuutta
ei hyvää äitiä

ei alkoholikaan mut jos ittellä ainoot tulot lapsi lisät niin millä muullakaan ryyppäis??? :xmas:
 
Saattaapi joskus mennäkin.
Minä en erittele rahojani, kaikki tulee samalle tilille. Lapsille laitan rahoistani kuukausittain omille tileille rahaa, ja muu menee elämiseen, vaatteisiin, harrastuksiin ja joskus jopa baariin.
Mulla rahat ei ole erikseen korvamerkittyjä.
 
Meilläkään ei ole rahoja korvamerkitty, mutta enpä ole lapsinlisiä baareihin kantanu.. Me kun ei miehen kanssa käydä baareissa kovin paljon. Tai no mies käy joka viikonloppu, mutta siellä tiskin toisella puolella. :) Se on vaan kumma juttu, että siihen tupakkaan ja kaljaan joissakin perheissä aina löytyy rahaa vaikka ois kuinka tiukkaa ja soskusta haetaan rahaa laskun maksuun.
 
Heh, kerran heitin ihan vitsillä todella rankan kuukauden jälkeen et kun lapsilisät tulee, laitan lapset hoitoon ja lähen baariin vetää lärvit. Olisittepa nähneet sen perhetyöntekijän ilmeen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Mä en juo juuri koskaan alkoholia ja se ties sen :kieh:

Mut joo, asiaan. Mulla menee lapsilisästä vuokran omavastuu, nettilasku, yhdet lääkkeet ja sit loput ruokakauppaan :)
 

Yhteistyössä