lapsilisäpäivän ruokalista

• Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
emäntä
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
mitä teillä syödään tänään
meillä nakkikeittoa tai sitten jos keitto ei maistu niin eilistä makaronilaatikkoa jääkaapissa.
no heh... meillä oli eilen makaronilootaa ja tänään makkarakeittoa.
ja sit aattelin laittaa uuniin 6 rieskaa ja pari peltiä pullaa ja viel karjalanpaistin huomiseksi ja jos kehtaan..... niin.... viel uunipuuroa. on nääs iso leivinuuni, joten ruokaa kantsii tehä kerralla iso satsi....

kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Tonnikala-risottoa syödään meillä tänään...

OT ap, saako lapset teillä valita mitä ruokaa syödään? Kun sanoit että jos soppa ei kelpaa niin syödään makaronilaatikkoa??
Kyllä meidän lapsille kelpaa oikeestaan ruoka ku ruoka. Tosin keskimmäinen inhoo hernekeittoa ja kuopus allerginen kalalle.
Mut jos eilistä ruokaa jäänyt niin yleensä silloin saa valita kumpaa haluu, yleensä joku haluu sitä eilistä, niin ei tuu tähteitä...

kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja km:
makaroonilaatikko pitää siis syödä jääkaapissa??? :D sori, oon vähä väsyny ja kipee. me haetaan kotipitsasta pitsat.
Siis väsynyt minäkin, mutta mua alkoi naurattaa.... Ei kyllä mä otan sen ruuan sielt jääkaapista ja lämmitän ja ihan pöydän ääres nautitaan...

meillä
Meillä likat syö lounaan koulussa..en tosin tiedä mitä tänään tarjolla. Jätkä syö eilistä kastiketta ja perunoita..

Päivälliseksi meinasin lasagnea vääntää

km
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
lapsilisällä ei ole mitään tekemistä meidän ruokiin, mutta lounaaksi karjalanpaistia, perunoita, maissia ja porkkanalaatikkoa. päivällistä en ole suunnitellut vielä
juu no ei meilläkää lapsilisä ittessään vaikuta asiaan ollenkaan, mutta tänään haetaan kotipitsasta siksi, että oon tosi kovasssa flunssassa enkä jaksa tehdä mitään ruokaa.LIsäksi mulla on huomenna synttärit, vähä senkin kunniaksi :)

vieras
meillä oli tänään "mitä jääkaapista löytyy"-ruokaa, eli peruna-porkkanamuusia, sen kaveriksi vähän erilaista uunimakkaraa: viipaloin paketillisen grillimakkaroita, makkaroiden päälle tomaattia, paprikaa ja suolakurkkua. Päälle hieman kevyt-ruokakermaa ja juustoraastetta. Ihan hyvää tuli :) niin ja lisukkeeksi ananas- porkkanaraastetta.

ddd
Illalla syödään jauhelihakastiketta broilerin jauhelihasta, perunoita ja keitettyjä porkkanoita. Jälkkäriksi teen ahvanamaalaisen pannukakun eilisestä mannapuurosta. Sen lisukkeeksi ostan ehkä jätskiä.

Yhteistyössä