Lapsikuvauksesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
6kk kuvaus vauvalla ja otetaan sisaruskuviakin. Sisarukset 5v ja 3v. Annanko kaikkien olla sukkasillaan kuvassa eli ei isommillekaan kenkiä, kun ei vauvalla ole.

Paljaita varpaita olen miettinyt mutta ei oikein sovi noihin vaatteisiin. Otetaan sitten varvaskuvia kun vauva on 1v kuvassa. Vauvasta otetaan kyllä yksin nyt kuvia niin että on ilman vaatteita.

Minkätyyliset vaatteet lapsilla on?

Semmosten vanhahtavien vaatteiden kanssa (tytöllä joku essumekko ja pojalla polvihousut & hattu tmv ) laittaisin ilman varpaita (niinku mä aina pienenä olin... :whistle: ). Jos taas juhlavampi pukeutuminen, sitten kaikille kengät jalkaan, myös vauvalle :D .

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

Semmosten vanhahtavien vaatteiden kanssa (tytöllä joku essumekko ja pojalla polvihousut & hattu tmv ) laittaisin ilman varpaita (niinku mä aina pienenä olin... :whistle: ). Jos taas juhlavampi pukeutuminen, sitten kaikille kengät jalkaan, myös vauvalle :D .

Laitetaan semmoset vanhantyyliset juhlavaatteet sit 1v kuvaan. Oon halunnut aina kuvata ton 6kk kuvauksen ns. arkivaatteissa. Eli lapsille tulee kaikille päälle ruskeaa/oranssia/pinkkiä uusretroa. 3v tytöllä sukkikset ja jotenkin 5veen vaatteisiin ei käy se että ois paljain varpain. Minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

Ilman varpaita ei kylläkään siis olla mutta ilman sukkia ja kenkiä.... Ilman varpaita on vähän hankalaa ja jatkon kannaltakin aika ikävää. :D

Meillä oli just 1v kuvaus ja samalla sisaruskuvaus... pojilla oli molemmilla päällä farkut ja tuollaset t-paidat kauluksella, paljain varpain olivat molemmat. 1v:stä otetuissa osassa kuvista oli mustat jarrarit jalassa,aika hyvin sulautu sinne taustaan nuo sukat...

Yhteistyössä