Lapsieni nimet ovat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippäliini 28v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippäliini 28v

Vieras
Carl Gustaf, Kaarlo Alvar, Toivo Johannes, Väinö Toivo, Manne Herman, Lauri Hermmanni, Briitta Stiina, Riitta Liisa, Elina Tuulikki, Martta Aili, Edith Elli, Terttu Kaarina, Suoma Kaarina ja Liisa Tuulikki. Olen synnyttänyt seitsemät kaksoset, joista vanhimmat ovat 12-vuotiaat ja nuorimmat 8kk vanhat. Olen taas raskaana ja tälläkin kertaa on tulossa kaksoset, nyt on raskausviikko 12 meneillään.

Jokos tiedät, tuleeko poikia vai tyttöjä? Onko nimet jo valmiina?
Minä oon yh-äippä ja sain minun kolmosiltani paitulin äitykkäpäivän lahjaksi. Minun lapsieni nimet ovat:
Gun-Adele Ingelill, Mauno Taavetti ja Tulimarja-Marjuliini.

että lastesi joukosta löytyy esim. tytöt Riitta Liisa, Elina Tuulikki ja Liisa Tuulikki. Onko kyseessä mielikuvituksen puute vai miksi Liisan ja Elinan toiset nimet ovat Liisa Tuulikin ensimmäinen ja toinen nimi?

[QUOTE="Minä vain";26552895]että lastesi joukosta löytyy esim. tytöt Riitta Liisa, Elina Tuulikki ja Liisa Tuulikki. Onko kyseessä mielikuvituksen puute vai miksi Liisan ja Elinan toiset nimet ovat Liisa Tuulikin ensimmäinen ja toinen nimi?[/QUOTE]

Johtuu siitä, että kaikki ko. nimet on otettu Kalle Päätalon kirjoista. Päätalon etunimet olivat Kalle Alvar ja hänen äitinsä oli Briitta Stiina, isänsä Lauri Hermanni ja tyttäret Riitta ja Elina.