Lapsia kahdelle -erille!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HuoliX2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HuoliX2

Vieras
siis mitä te mieltä tavallisen mukavasta duunari-miehestä, jolla lapsia, niin että kaksi aikanaan ex-criminaalinaisen kanssa hankittuna mutta että asuvat sijaisperheessä, ja lisäks on pikkuinen naisen kanssa joka ei anna tämän isän tavata lastaan, ilkeyttään.

Siis onko toi mies "varottava" tai yleensäkin miehet joilla lapsia useille eri naisille varottavia ketkuja, vai voiko oikeesti naiset olla niin häijyjä nykyään että isälle käy noin, josta sitten kärsii ,koska kaipaa lapsiaan niin kovin.

en tiedä osasinko kertoa tarpeeksi hyvin, mitä oli mun pointti täs, mut toivon että ymmärrätte.

Lapset asuu sijaisperheessä?!? Miksi eivät asu isällään? :o Kyllä mä kiertäisin moisen äijän kaukaata.

Enkä usko että aina naisessa vika, eli paskat naiset ei anna tavata vaan että miehessä todennäköisesti ON vikaa.

No ei se olisi mulle musta vaate, että on useamman naisen kanssa lapsia, mutta toi että ekat on sijoituksessa (miksei isällä, jollei äiti kykene huolehtimaan?) ja toista ei mukamas saa tavata (isälläkin on oikeudet!) kuulostaa kyllä paskanjauhannalta ja oikeasti on vaan paska isä.

Minusta on kyllä paras vaan luoda ne omat mielipiteet ihmisestä tutustumalla häneen :) Ikinä kun ei voi tietää, mitä oikeasti on tapahtunu. Voihan miehellä olla vaan huono tuuri..
Esikoiseni isällä on lapsia minulle sekä entiselle vaimolleen ja nyt on uusi vaimoehdokas perheessä. Ja ihan hyvä tyyppi ja isä tämä kyseinen mies on :)

voi olla että rakastaa lapsiaan jne. mutta ei ole kykeneväinen parisuhteeseen joten kannattaa vaan unohtaa tuommoinen mies. Tapaamiset lapsiin saa niitä oikeasti halutessaan vaikka oikeuden kautta. ja miks noi ekan suhteen lapset ei oo isällään vaan jossain sijais kodissa kertoo aika paljon.

Että on jotenkin tuulten vietävänä itsekin, asiat vaan tapahtuu.. Ja samaa mietin sijoituksesta, että onko ajatellut, että kun on näin käynyt, niin eivät jotenkin olisi hänen vastuullaan. "En minä mittään, mutku ne naiset.."

Alkuperäinen kirjoittaja Kaapo:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Ja ehkä on jotenkin liian kiltti ja saamaton. Ja liittyykö se johonkin muuhun elämänalueeseen myös?

No jos työasiat rulaa, niin tuskin hän saamaton on?!

saahan sitä varmaan jotaion aikaseks kun on saannut ilman kortsua sitä seksiäkin harrastettua :D

Alkuperäinen kirjoittaja santtu:
Minusta on kyllä paras vaan luoda ne omat mielipiteet ihmisestä tutustumalla häneen :) Ikinä kun ei voi tietää, mitä oikeasti on tapahtunu. Voihan miehellä olla vaan huono tuuri..
Esikoiseni isällä on lapsia minulle sekä entiselle vaimolleen ja nyt on uusi vaimoehdokas perheessä. Ja ihan hyvä tyyppi ja isä tämä kyseinen mies on :)

Hienoa :flower:

No ei työasiat ihan kakki kaikessa ole sentään.. Aika pienellä panostuksella sitä kuitenkin perushommat saa pysymään kasassa. Varsinkaan jos muuten ei niin panosteta.

Yhteistyössä