lapsia ei terveyskeskukseen osa 2!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utas

Vieras
mulle tuli heti mieleen tosta alotuksesta, että lapsia ei ikinä pitäis viedä terveyskeskukseen, koska siellä ei osata lapsista tehdä oikeita diagnooseja!!!

mm. korvatulehdus on aivan mahdotonta tk-lääkärin diagnosoida oikein, koska heillä ei ole oikeita välineitä siellä tuollaisen diagnoosin tekemiseen. meidän neidin korvakäytävät oli niin pienet, että ei sellasella aikuisten korvatupella sinne ees nähnyt. silti lääkäri kehtasi väittää, että ei mitään korvatulehdusta edes ole. puoli tuntia myöhemmin yksityisellä imettiin korvista mätää!!
ja monet muut jutut! eli lapsia ei terveyskeskukseen, koska sieltä ei saa oikeita diagnooseja ku sillon, jos arvauskeskus osuu oikeaan!!!!!!

ja tästä maksamme veroja lompakot tyhjinä!!!

päättäjille terveisiä, että joku roti tk:siin ja niiden hoono soomi-lääkäreihin!!!
tosi kova huoli olisi lapsesta jos tulis joku vakava sairaus ja ois pakko mennä yleiselle puolelle hoidettavaksi.

ja kehtaavat vielä valittaa asiakkaille lapsen pissakäynneistä!!!!!!!!

Meillä on ainakin hyviä ja asiansatuntevia lääkäreitä ja hoitsuja. Ajan saa samalle päivälle ja asiat hoituvat! En ole tarvinnut vuosiin käydä yksityisellä.....

Minä vein huolissani kuumeisen ja tukkoisen esikoiseni noin 4kk vanhana tk:een. Pitkällisen odottelun jälkeen vähän huonoa suomea puhunut naislääkäri tutki vauvan pikaisesti ja totesi: "Ei tänne pidä tuoda pieniä lapsia, täällä on joka päivä odotushuone täynnä sairaita ihmisiä..."

Mekin otetaan matkavakuutus, kun tullaan Suomeen :whistle: Terveyskeskuksesta saa nimittäin niin huono lääkäripalvelua (jonotusajoista puhumattakaan!!), että se on suorilta yksityiselle, jos lääkäriä tarvitsee. Itse jouduin Suomen lomalla leikkaukseen ja niin päin p*ersettä leikkasivat, että kotona piti tehdä hätäkorjausleikkaus |O

Mulla on viimeaikoina jonotusajoistakin pelkästää positiivisia kokemuksia =)
Soitan aina etukäteen päivystykseen jos olen sinne menossa.
Sanovat noin ajan milloin pääsee lääkärille/hoitajalle ja voin odottaa kotona. Kätevää eikö vain.

Yhteistyössä