Lapsi ylimääräinen uudessa suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jonna

Vieras
Olen itse eronnut ja lapsi on joka toisen viikonlopun isällään, joten alkoi tänään näkemäni tilanne mietityttää. Puistossa oli isä ja tämän kaikesta päätellen hyvin tuore naisystävä n 6-vuotiaan tytön kanssa. Isä ja nainen nuoleskelivat ja lääppivät aika törkeänkin näköisesti toisiaan koko ajan ja tyttö seisoskeli ja istui keinussa tosi onnettoman ja yksinäisen näköisenä. Tyttö oli selvästi itkuun purskahtamaisillaan mutta aikuiset eivät tätä omalta onneltaan huomanneet. Ihan samaa en toivoisi omien lasteni kokevan viikonloppureissuillaan.

Ja ennenkuin joku huomauttaa, totta en tiedä oliko isä etä- vai lähi-isä mutta ainakin tuli selväksi, että kyseessä oli isä ja tämän naisystävä (kuulin kun tyttö yritti saada aikuisiin kontaktia käyttämällä isää ja naisen nimeä)

Sillon kun mun exä tapas sen avokkinsa,kuopus tuli viikonlopun jäljiltä kuset housuissa kotiin,samois vaatteis missä menikin.Kerto että se nainen kulki siellä alastomana ja isi tyrkki sitä kädellä pimppiin ja se nainen nauro.
Lapsia ei naurattanu yhtään eikä mua kun sen kuulin.Toisilla vaan katoo aivot.

Vitsi et voikin olla törkeitä aikuisia :(
Toivon todella, ettei oma lapseni joudu vastaavaa todistamaan isänsä luona ollessaan!

Meillä ("uuden" mieheni kanssa ) ei kyllä koskaan tyttäreni tuntunut olevan millään lailla tiellä. ONNEKSI!

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Sillon kun mun exä tapas sen avokkinsa,kuopus tuli viikonlopun jäljiltä kuset housuissa kotiin,samois vaatteis missä menikin.Kerto että se nainen kulki siellä alastomana ja isi tyrkki sitä kädellä pimppiin ja se nainen nauro.

herran jestas :o :headwall: |O

Mun kaverin tyttö oli äitilleen tuumannut, kun koulussa ekaluokalla tekivät isänpäiväkorttia (johon piti kirjoittaa jotain omasta isistä), että "mä taidan laittaa että isillä on paljon tyttökavereita..." :(

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

eikä o ainoita juttuja mitä siel o tapahtunu :/

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

eikä o ainoita juttuja mitä siel o tapahtunu :/

:| mä en edes tiedä mitä sanoa :o

ei helvetti mitä touhuu, huh huh....kaikilla ei toi järki oikein leikkaa, eivät tajuu että lapset kuulee ja näkee enemmän kun aikuiset arvaakaan.

Niin omalla isällänikin oli aika vaihtuva kavalkaadi noita naisia "kyläilemässä" aika usein silloinkin kun olimme viikonloppuisin hänen luonaan. Jokusen kerran olimmekin mummolassa, kun isän piti päästä "reissuun" ja muutaman kerran muuallakin hoidossa. Eipä häntä ole koskaan kiinnostanut nuo isän vastuut, ja hyvin sen silloinkin huomasi, mutta minkäs sille lapsena voi. Eikä osaa paljon vaatia parempaa kohtelua. :(

Ei ole todellista! *pudistelee päätä järkyttyneenä*

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Niin omalla isällänikin oli aika vaihtuva kavalkaadi noita naisia "kyläilemässä" aika usein silloinkin kun olimme viikonloppuisin hänen luonaan. Jokusen kerran olimmekin mummolassa, kun isän piti päästä "reissuun" ja muutaman kerran muuallakin hoidossa. Eipä häntä ole koskaan kiinnostanut nuo isän vastuut, ja hyvin sen silloinkin huomasi, mutta minkäs sille lapsena voi. Eikä osaa paljon vaatia parempaa kohtelua. :(

:| ja täällä just joku päivä sitten joku puolusti sitä et ei sen tapaaja vanhemman tarvii olla lapsen kaa vaik olis tapaaminen vaan saa elää "sitä omaa elämää" :/

Mä näin vähän vastaavan jutun laivalla: poika oli ehkä viiden, pieni ja vähän reppanan oloinen äidin ja uuden miesystiksen kanssa yökerhossa. Poika huiteli menee itsekseen ja istui pöydässä niin että äitinsä istui selkä häneen päin kertaakaan edes vilkaisematta uuden miehensä sylissä..

Mä katselin kyllä hieman hölmistyneenä, ja pahoillani pienen pojan puolesta. Hän yritti kanssa sanoa jotain, ja jutella aikuisten kanssa, mutta pari on vietti aikaa kielet toistensa kurkuissa.

Nainen taisi kuvitella mun olevan kateellinen, pisti hirveän nuoleskelusession pystyyn aina kun näki mun katsovan, mutta mä kyll oikeasti katselin sitä poikaa ja mietin mitkä sillä oli fiilikset. :/

Alkuperäinen kirjoittaja jonna:
Olen itse eronnut ja lapsi on joka toisen viikonlopun isällään, joten alkoi tänään näkemäni tilanne mietityttää. Puistossa oli isä ja tämän kaikesta päätellen hyvin tuore naisystävä n 6-vuotiaan tytön kanssa. Isä ja nainen nuoleskelivat ja lääppivät aika törkeänkin näköisesti toisiaan koko ajan ja tyttö seisoskeli ja istui keinussa tosi onnettoman ja yksinäisen näköisenä. Tyttö oli selvästi itkuun purskahtamaisillaan mutta aikuiset eivät tätä omalta onneltaan huomanneet. Ihan samaa en toivoisi omien lasteni kokevan viikonloppureissuillaan.

Ja ennenkuin joku huomauttaa, totta en tiedä oliko isä etä- vai lähi-isä mutta ainakin tuli selväksi, että kyseessä oli isä ja tämän naisystävä (kuulin kun tyttö yritti saada aikuisiin kontaktia käyttämällä isää ja naisen nimeä)

Monta kerta tuollainen käytös on ohi menevää. Suhde on uusi ja näkee vain ihanan rakkaan. On tietysti väärin, jos lapsi jää huomiotta, mutta monesti uusi partneri tuo tullessaan lapsen etäperheeseen vaihtelua ja kodinomaisuutta.
Isä tuskin jaksaa räiskäleitä yksin paistella lapselle, mutta uuden rakkaan kanssa homma sujuu kuin leikki.
Samoin ranta ja huvipuisto reissut kesäisin. Tytön kasvaessa isän luona voi puhua mieltä askarruttavista "naisten jutuista" isän vaimolle. Ja kotikin on koti, eikä "poikamies boksi" lasten sängyllä.

PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :o :o :o :o :o :o :headwall: :o

Kirjotit siitä tänne? Mä muistan tän jutun, ja olisin ilomielen edelleen tulossa mukaan jos haluat vetää eksääsi kuonoon, rikkoa sen tv:n tai mitä tahansa muuta... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:

Ei ole todellista! *pudistelee päätä järkyttyneenä*
Totta joka sana.Välillä kuuleekyllä semmosia juttuja siitä huushollista että tekis mieli mennä räjäyttään koko ukko.Viimesin ylläri tuli tänään ku lapsettuli kotiin.Exä vehtaa ny kahden muijan kans,kolmannen kans soittelee,tavannu netis,ei nähnykkä ikinä mutta ku se nainen haluaa meidän kuopuksen tavata viedä sitä uimaan ja luoksensa ja kehtas viä kysyä onko mulla jotain sitä vastaan.
Totta jumalauta mulla on,täysin ventovieras akka.Hankkikoot ite kakaransa tai kuskatkoon sukulaistensa mukuloita.Tiä mikä mielipuoli sekin on. :/

:o olisin varmaan repiny exan ja sen avokin kappaleiks. jarkkya mita kaytosta :$

Oletteko te äidit ihan terveitä?
ANNATTE OMAT LAPSENNE TUOLLAISELLE ISÄLLE kun kerran tiedätte mitä siellä tapahtuu sen uuden eukon kanssa? Ette tekään kyllä paljon ajattele. ONKO se OMA viikonloppu todella niin tärkeä teille, että laitatte lapsenne katselemaan tuollaista, että' saatte omaa aikaa. Voi herrajumala!

Alkuperäinen kirjoittaja familia:

:o olisin varmaan repiny exan ja sen avokin kappaleiks. jarkkya mita kaytosta :$
Ja vika oli minun kun olen vittumainen ja kade,niin exä totes.Kyllä mullakin uusi suhde on muttei meidän o koskaan tarvinnu sitä lapsille näyttää että hei meillä on seksielämäkin ja kulkee alasti kämpässä kekkaloimassa ja kourimassa toistemme jalkovälejä.Se oli oikeesti lapsille sillon aika järkyttävä kokemus.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä pahvipäitä täällä on????:
Oletteko te äidit ihan terveitä?
ANNATTE OMAT LAPSENNE TUOLLAISELLE ISÄLLE kun kerran tiedätte mitä siellä tapahtuu sen uuden eukon kanssa? Ette tekään kyllä paljon ajattele. ONKO se OMA viikonloppu todella niin tärkeä teille, että laitatte lapsenne katselemaan tuollaista, että' saatte omaa aikaa. Voi herrajumala!

Pakko sanoa, että aina sse ei vain ole äidin tahdosta kiinni.
Kaverini joutuu antamaan lapsensa holtittoman isän luo...tilanne varmaan muuttuu sitten vasta kUN jotain pahaa tapahtuu todistettavasti.

Yhteistyössä