Lapsi sanonut toisen lapsen ihonvärin olevan kakan värinen

vierailija
Eli päiväkodissa oli tälläistä sanonut toiselle lapselle. Miten voin puhua lapselle ettei tälläistä saa sanoa toiselle? Olen ihan häkeltynyt että miksi hän on tähän kiinnittänyt huomiota kun aiemmin ei ole puhunut kenenkään ihonväristä mitään.
 
vierailija
Mielenkiintoinen keskustelunaihe.
Olet varmaankin joskus perehtynyt värioppiin ja värien maailmaan. Kaikissa väreissä on laaja sävyerot. Kakan väri riippuu siitä mitä on syönyt ja miten elimistö on käsitellyt ulos tulleen kuonan. Kaksssa voi olla myös verta.
Peräpukama tai suolistosairaus on silloin kyseessä, ja vaatii lääkärikäynnin.
Luin Vantaan Sanomista lähihoitajajutun. Hoitoala on aina kiinnostanut, mutta minulla on vain aihetta sivuavaa koulutusta.
Lapset ovat avoimia ja oppivaisia. Pirkka-Pekka Petelius muistelee Efter Nio-ohjelmassa lapsuutensa koulua. Meillä ikäihmisillä elämä on ollut tyhmien kouluopetusten poisoppimista ja korvaamista uudella. Luin myös Ylen jutun miksi KD perustelee Palestiina-mielipidettään Raamatulla. Tähän minun päiväni kuluisivat, jos neuvoisin kyselijöitä tällä palstalla.
Koko aamupäivän sisäpihalla on melunnut lehti-imuri, ja laite vaimenee vain hetkeksi. Jos saman työn tekisi tavallisella lehtiharavalla, homma olisi hoidettu 15 minuutissa. Ehkä työntekijä haluaa vain työtunnit täyteen.
 
vierailija
Mielenkiintoinen keskustelunaihe.
Olet varmaankin joskus perehtynyt värioppiin ja värien maailmaan. Kaikissa väreissä on laajat sävyerot. Kakan väri riippuu siitä mitä on syönyt, ja miten elimistö on käsitellyt ulos tulleen kuonan. Kakassa voi olla myös verta.
Peräpukama tai suolistosairaus on silloin kyseessä, ja vaatii lääkärikäynnin.
Luin Vantaan Sanomista lähihoitajajutun. Hoitoala on aina kiinnostanut, mutta minulla on vain aihetta sivuavaa koulutusta.
Lapset ovat avoimia ja oppivaisia. Pirkka-Pekka Petelius muistelee Efter Nio-ohjelmassa lapsuutensa koulua. Meillä ikäihmisillä elämä on ollut tyhmien kouluopetusten poisoppimista ja korvaamista uudella. Luin myös Ylen jutun miksi KD perustelee Palestiina-mielipidettään Raamatulla. Tähän minun päiväni kuluisivat, jos neuvoisin kyselijöitä tällä palstalla.
Koko aamupäivän sisäpihalla on melunnut lehti-imuri, ja laite vaimenee vain hetkeksi. Jos saman työn tekisi tavallisella lehtiharavalla, homma olisi hoidettu 15 minuutissa. Ehkä työntekijä haluaa vain työtunnit täyteen.
 
vierailija
Kannattaa vaan sanoa ihan yleisesti ettei toisten ulkonäköä kommentoida, on meilläkin huudeltu että joku vastaantulija näyttää mummolta (ei edes mummoikäinen) mutta olen sanonut että muiden ulkonäköä ei aleta kommentoimaan
 

Yhteistyössä