lapsi sai lahjaksi nuken ja rikkoi sen hyppimällä päälle ja repimällä nuken hiukset väkisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama86"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ja epäveljeni saimme 8-9 vuotiainan AMerikantädin tuliaset.
Aki sai ilmakiväärin ja minä sellaisen ison seisovan prinsessanuken, joka osasi sanoa "mamma" ja jotain muutakin.
Olin niin, niin vihainen ja pettynyt että vein nuken rantaan ja ammuin sen sillä Akin uudella ilmakiväärillä tuusannuuskaksi ja minä RAKASTIN vauvoja jo silloin.
Vauvoja siis rakastin .... en enkelikiharaisia pitsimekkoisia nukkeja joilla ei voinut tehdä mitään järkevää, kuten ilmakolla.

:)

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Aki sai ilmakiväärin ja minä sellaisen ison seisovan prinsessanuken, joka osasi sanoa "mamma" ja jotain muutakin.
Olin niin, niin vihainen ja pettynyt että vein nuken rantaan ja ammuin sen sillä Akin uudella ilmakiväärillä tuusannuuskaksi ja minä RAKASTIN vauvoja jo silloin.
Vauvoja siis rakastin .... en enkelikiharaisia pitsimekkoisia nukkeja joilla ei voinut tehdä mitään järkevää, kuten ilmakolla.

:D:D Asenne kohillaan.

[/B]Olin niin, niin vihainen ja pettynyt että vein nuken rantaan ja ammuin sen sillä Akin uudella ilmakiväärillä tuusannuuskaksi ja minä RAKASTIN vauvoja jo silloin.

Mä en ymmärrä miks mua nauratti tää ihan kauheesti :ashamed:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä