Lapsi putosi liukumäestä kolme metriä maahan Hoplopissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eevi

Vieras
Nelivuotias poika tippui kasvot edellä yli kolmen metrin matkan maahan tänään Espoon Suomenojan Hoplop-sisäleikkipuistossa. Asiasta kertoo HS.fi.

HS.fi:n haastatteleman silminnäkijän mukaan lapsi oli leikkimässä korkeassa liukumäessä, jonka reunaan oli kiinnitetty nippusiteillä suojaksi verkko. Lapsi kuitenkin pääsi putoamaan verkon ja reunan välistä.

Ohuelle vaahtomuovimatolle tipahtanut poika kiidätettiin vertavuotavana ambulanssilla Jorvin sairaalan.

Kukaan Hoplopin henkilökunnasta ei nähnyt onnettomuutta. Toimitusjohtaja Maarit Pulkki sanoo Helsingin Sanomille, että hän aikoo selvittää mitä on tapahtunut.

Pulkin mukaan laite oli tarkastettu aamulla. Poika selvisi hänen tietojensa mukaan aivotärähdyksellä ja huulen läpi menneellä hampaalla.

Aika turvallista.. :/

Onneksi ei käynyt pahemmin.
Itellä varmaan pysähtyis sydän jos näkis oman putoavan tollain :o :'(
(ei sillä että olis kiva kattoa kenenkään lapsen putoavan!)

Kamalaa. Siellä ei oikein voi mukanakaan koko ajan mennä ja kyllä pitäis pystyä luottamaan, että mistään ei pääse putoamaan! Uskaltaako ton pienen enää sitten antaa mennäkään enää...

mitenkään tätä yhtään väheksymättä, kyllähän lapset tippuvat myös tavallisten leikkikenttien laitteista, puista jne. Loukkaantumisia tapahtuu kaikissa huvipuistoissa jne. Aika häviävän pieni prosentti kävijämäärään nähden kuitenkin. Tietysti jokainen tapaturma on liikaa, mutta silti - rauha maahan nyt =)

Alkuperäinen kirjoittaja hj:
mitenkään tätä yhtään väheksymättä, kyllähän lapset tippuvat myös tavallisten leikkikenttien laitteista, puista jne. Loukkaantumisia tapahtuu kaikissa huvipuistoissa jne. Aika häviävän pieni prosentti kävijämäärään nähden kuitenkin. Tietysti jokainen tapaturma on liikaa, mutta silti - rauha maahan nyt =)

Toki kaikkea voi tapahtua. Itse vain olen pitänyt tuota nimenomaan turvallisena paikkana kiipeillä ym.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Kamalaa. Siellä ei oikein voi mukanakaan koko ajan mennä ja kyllä pitäis pystyä luottamaan, että mistään ei pääse putoamaan! Uskaltaako ton pienen enää sitten antaa mennäkään enää...

Ai, kyllä mä ainakin menen.

Alkuperäinen kirjoittaja hj:

Tavallisilla leikkikentillä pudotukset ei tapahdu niin korkealta kun mitä hoplopissa voi pudota. Ja lapsi erilailla varoo tavallisilla puistojen telineillä kun tuolla missä lapsetkin luottaa ettei voi pudota vaikka nojailis verkkoihin.

Mä just hetki sitten kävin tytön kans tuolla suomenojan hoplopissa ja kyllä mua vähän kauhistuttaa. Mutta toisaalta uskon, että nyt ne tarkastaa ne vielä paremmin ne telineet, joten varmasti käydään jatkossakin.

Yhteistyössä