Lapsi putos sohvalta taas kun mummi vaihto vaippoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
Mun äiti hoitaa välillä 8kk lastani. Oon sanonu, että vaipan voi vaihtaa lattialla turvallisimmin kun lapsi jo liikkuu. Ei uskonu, hankalaa selälle ym... ja toissapäivänä kävi "vahinko" kun lapseni putosi sohvalta ja tänään näin saman omin silmin. Raukka putosi suoraan päälleen, otsaan tuli kuumottava läikkä ja huusi kuin syötävä tunnin. Kun pyysin heti lapsen syliini ja sanoin äidille että eikö yksi kerta riittäny, niin puristi lasta sylissään eikä meinannu antaa ja sanoi että mä olen sairas. Että elämässä pitää tottua kolhuihin. Joo ymmärrän että pienet lapset teloo itteään kun opettelevat liikkumaan, mutta tämmöiset turhat vahingot voi välttää kyllä. Sitten se tuli siihen antamaan vaihtopaitaa, vaikka edellinen ei ollu edes likanen ja mitä väliä sillä paidalla jos toista sattui ja halus minun syliin. Ja maitopullon kanssa tuli siihen hössöttämään. Mä sanoin suorat sanat ja nyt loukkasin äitiäni, voivoi. Ja heti isälle kantelemaan, että saatana tota likkaa. Mulla keittää nyt ihan tosissaan. Annoin lapselle supon ja sain vihdoin nukahtamaan. Silti tekee pahaa.

Joo, mutta itse ainaki otan sen vaipan valmiiks jos rupeen sohvalla vaihtamaan ja pidän koko ajan kiinni enkä ensin lykkää lasta siihen ja lähe ettimään vaippaa. Tottahan se sieltä sukeltaa samantien maahan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No voi kauheaa. Olisit onnellinen, että lapsella ylipäänsä mummo ja joka vielä hoitaa.

Nää on näitä. Jos sanot tällä palstalla, et sut raiskattiin niin nää kommentoi, et ole tyytyväinen että saat munaa...

Veikkaan, että mummulla on paha mieli ja siksi puollustautuu haukkumalla. Jotkut on vaan niin hemmetin itseppäisiä ettei ne usko nuorempiensa neuvoja, vaikka ne hyviä olisivatkin. Aseta omat ehtosi turvallisuusasioihin, mummo joko hoitaa edelleen tai saa luvan olla hoitamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on parempi kun hoitaa lapsensa itse niin välttyy turhilta kolhuilta.

nii ja sit mummeli huutaa ku ei saa hoitaa vauvaa jne.
Nii,mä olen myös mummo mutta en hoida lasta lainkaan enkä huuda sen takia yhtään.

nii sä oletkin näköjään oikeen ihannemummo, yök. oot varmaan sellanen lapset on kivoja kun niitä ei tarvi hoitaa ja kun ne istuu hiljaa ja nätisti

Se on parempi kun hoitaa lapsensa itse niin välttyy turhilta kolhuilta.

nii ja sit mummeli huutaa ku ei saa hoitaa vauvaa jne.
Nii,mä olen myös mummo mutta en hoida lasta lainkaan enkä huuda sen takia yhtään.

nii sä oletkin näköjään oikeen ihannemummo, yök. oot varmaan sellanen lapset on kivoja kun niitä ei tarvi hoitaa ja kun ne istuu hiljaa ja nätisti
Heh heh,loistava tulkinta.Mun lapsenlapsi asuu eri paikkakunnalla joten hankalaa se hoitaminen tässä vaiheessa kun vauva on 2kk vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No voi kauheaa. Olisit onnellinen, että lapsella ylipäänsä mummo ja joka vielä hoitaa.

Voi jumalauta mitä vähä-älysiä taas... :headwall:

Hohhoijaa, sinäkin se aina vaan jaksat haukkua muita. :flower:
MUN mielestä aivan turhaa marinaa. Jos ei mummo osaa hoitaa, niin siitä pitää sitten sanoa ja jos ei usko vieläkään niin sitten ei anneta hoitaa. Vaikka todennäköisestihän se mummon apu kyllä sitten kelpaisi kun itse tarvisi. Näitä on nähty niin paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja eräsvaan:
Veikkaan, että mummulla on paha mieli ja siksi puollustautuu haukkumalla. Jotkut on vaan niin hemmetin itseppäisiä ettei ne usko nuorempiensa neuvoja, vaikka ne hyviä olisivatkin. Aseta omat ehtosi turvallisuusasioihin, mummo joko hoitaa edelleen tai saa luvan olla hoitamatta.

Peesaan tätä

Yhteistyössä