V
vituttaa
Vieras
Mun äiti hoitaa välillä 8kk lastani. Oon sanonu, että vaipan voi vaihtaa lattialla turvallisimmin kun lapsi jo liikkuu. Ei uskonu, hankalaa selälle ym... ja toissapäivänä kävi "vahinko" kun lapseni putosi sohvalta ja tänään näin saman omin silmin. Raukka putosi suoraan päälleen, otsaan tuli kuumottava läikkä ja huusi kuin syötävä tunnin. Kun pyysin heti lapsen syliini ja sanoin äidille että eikö yksi kerta riittäny, niin puristi lasta sylissään eikä meinannu antaa ja sanoi että mä olen sairas. Että elämässä pitää tottua kolhuihin. Joo ymmärrän että pienet lapset teloo itteään kun opettelevat liikkumaan, mutta tämmöiset turhat vahingot voi välttää kyllä. Sitten se tuli siihen antamaan vaihtopaitaa, vaikka edellinen ei ollu edes likanen ja mitä väliä sillä paidalla jos toista sattui ja halus minun syliin. Ja maitopullon kanssa tuli siihen hössöttämään. Mä sanoin suorat sanat ja nyt loukkasin äitiäni, voivoi. Ja heti isälle kantelemaan, että saatana tota likkaa. Mulla keittää nyt ihan tosissaan. Annoin lapselle supon ja sain vihdoin nukahtamaan. Silti tekee pahaa.